Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
When the pad wears enough, it uncovers the sensor, rubs off the insulation and closes the circuit, and you get an audible beep accompanied by a warning in the cluster (like a malfunction, you acknowledge it and keep on driving, when you turn off the car you get the malfunction notice).

Sakset fra et merceforum. Rekner med bmw sine sensorer virker på samme måte? Så om jeg kutter sløyfa så forsvinner feilen i check-kontrollen?

Edit: Men så leser jeg på en diy at sensoren er normalt lukka, så må lukke sløyfa for å få vekk indikasjonen. Noen som vet hva som stemmer på e34?

Mener å huske at en kamerat hadde problemer med dette på en E46, mener å huske at han bare kappet av sensoren og koblet sammen ledningene og problemet forsvant. Men jeg tørr ikke si noe sikkert her.

Skrevet

Paddefast er forresten et av de noe ordene i 2011. Det er hvis ipaden din klikker, og du ikke kommer det ut av noe...

Skrevet
Mener å huske at en kamerat hadde problemer med dette på en E46, mener å huske at han bare kappet av sensoren og koblet sammen ledningene og problemet forsvant. Men jeg tørr ikke si noe sikkert her.

Var den framgangsmåten som ble brukt på diy'en, så kan jo prøve det. Er vel enten en form for normalt lukket eller en normalt åpen-bryter den sensoren, så får bare prøve meg fram.

Skrevet

Ser ut som de photoshoppa bilene der amatører putter på 20 forskjellige effekter også blir det "too much".

Han må være ekstremt oppmerksomhetskåt. Skulle heller kjørt gangsterlooken med senk og skikkelige felger.

Skrevet

Husker ikke hvem det var, men en av dere i tulletråden anbefalte en gang serien "The Shield" til meg.

Og tusen takk :)

Faen den serien er råbra!! Blir bare bedre og bedre etter hver sesong.

Er nå begynt på sesong 6...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...