krholt Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 When the pad wears enough, it uncovers the sensor, rubs off the insulation and closes the circuit, and you get an audible beep accompanied by a warning in the cluster (like a malfunction, you acknowledge it and keep on driving, when you turn off the car you get the malfunction notice). Sakset fra et merceforum. Rekner med bmw sine sensorer virker på samme måte? Så om jeg kutter sløyfa så forsvinner feilen i check-kontrollen? Edit: Men så leser jeg på en diy at sensoren er normalt lukka, så må lukke sløyfa for å få vekk indikasjonen. Noen som vet hva som stemmer på e34? Mener å huske at en kamerat hadde problemer med dette på en E46, mener å huske at han bare kappet av sensoren og koblet sammen ledningene og problemet forsvant. Men jeg tørr ikke si noe sikkert her.
316 Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Paddefast er forresten et av de noe ordene i 2011. Det er hvis ipaden din klikker, og du ikke kommer det ut av noe...
Jordfræsar Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Er så fint å se en som skriver et seriøst svar, etterfulgt av en annen sitt random innlegg ah aldri en dag uten tull
hermanoo90 Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 å fyyyyyyyyyyy søren! http://gizmodo.com/5869145/this-crazy-n ... t-any-time
flonoen Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Mener å huske at en kamerat hadde problemer med dette på en E46, mener å huske at han bare kappet av sensoren og koblet sammen ledningene og problemet forsvant. Men jeg tørr ikke si noe sikkert her. Var den framgangsmåten som ble brukt på diy'en, så kan jo prøve det. Er vel enten en form for normalt lukket eller en normalt åpen-bryter den sensoren, så får bare prøve meg fram.
Marius2002 Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Spesiell F10? Krom grønn.. http://f10.5post.com/forums/showthread. ... 009&ref=nf
knut_olestad Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Skal tro hva slags film de bruker, den cromfilmen vi har tåler ikke noe, og på denne står de jo å polerer opp cromen.
Jørgen Lie Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Oi, det der var.....spesielt? Litt over the top
noekult Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Ser ut som de photoshoppa bilene der amatører putter på 20 forskjellige effekter også blir det "too much". Han må være ekstremt oppmerksomhetskåt. Skulle heller kjørt gangsterlooken med senk og skikkelige felger.
knut_olestad Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Denne var endel bedre, den vinylen der likte jeg, lekker
-Roger- Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Husker ikke hvem det var, men en av dere i tulletråden anbefalte en gang serien "The Shield" til meg. Og tusen takk Faen den serien er råbra!! Blir bare bedre og bedre etter hver sesong. Er nå begynt på sesong 6...
Anbefalte innlegg