Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Åååh, skulle gjerne hatt en slik nissejente stående her nå :lol:

+1! Hiver meg på den :wink:

Hva synes a Camilla om det a? [-X

Skrevet
Åååh, skulle gjerne hatt en slik nissejente stående her nå :lol:

+1! Hiver meg på den :wink:

Hva synes a Camilla om det a? [-X

Hehe! Ho vet ikke det :wink:

Neida, jeg er snill gutt jeg :)

Skrevet

Best det, snille gutter lever lengst, og får det de vil. fi##e er fi##e uansett, selv om noen ser ut til å ha en trang av å prøve noe nytt... ;)!

Skrevet

Skulle akkurat til å si det samme :lol: Har ikke du en Fru, Fredrik? ;)

Forresten så har ingen av dere to lov til og ønske seg henne, men JEG derimot, kan ønske meg mange ;)

Skrevet
Haha ;D

Skal du sjekke om du er en av de publiserte Tore?

Thehe..det er ingenting å sjekke. Man vet vel om man har vært medlem der eller ikke, og hvis man har vært - ja, da er man også en av de publiserte :)

Jeg er bare nysgjerrig. Selv om det ikke nødvendigvis må bety noe som helst, så kunne det ha vært moro å finne navn på kjentfolk i den lista (dvs. jevnaldrende kompiser som jeg kan gjøre narr av) ;)

Skrevet
Haha ;D

Thehe..det er ingenting å sjekke. Man vet vel om man har vært medlem der eller ikke, og hvis man har vært - ja, da er man også en av de publiserte :)

Jeg er bare nysgjerrig. Selv om det ikke nødvendigvis må bety noe som helst, så kunne det ha vært moro å finne navn på kjentfolk i den lista (dvs. jevnaldrende kompiser som jeg kan gjøre narr av) ;)

Har den! Lista er lang 8)

Skrevet
Haha ;D

Har den! Lista er lang 8)

Noen kjente Haug?

Skrevet
Skulle akkurat til å si det samme :lol: Har ikke du en Fru, Fredrik? ;)

Forresten så har ingen av dere to lov til og ønske seg henne, men JEG derimot, kan ønske meg mange ;)

Kan du? Tenk deg om to ganger nå! Haha

Skrevet
[

Compacten til naitsirk er treig :lol:

Kvasi, Last ned wolfenstein hehe

Hehe, riktig gammel er ikke pcen.. :)

CS, rainbow six 3 (begge er skitbillig på steam, ekke vits i å laste ned mtp problemer med nettspilling, og disse to spilla er geniale på nett), ellers så er det jo massevis av tilbud på steam nå i jula!

Battlefield 1942/battlefield 2 om du liker slikt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...