Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Åååh, skulle gjerne hatt en slik nissejente stående her nå +1! Hiver meg på den
316 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Åååh, skulle gjerne hatt en slik nissejente stående her nå +1! Hiver meg på den Hva synes a Camilla om det a?
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Åååh, skulle gjerne hatt en slik nissejente stående her nå +1! Hiver meg på den Hva synes a Camilla om det a? Hehe! Ho vet ikke det Neida, jeg er snill gutt jeg
316 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Best det, snille gutter lever lengst, og får det de vil. fi##e er fi##e uansett, selv om noen ser ut til å ha en trang av å prøve noe nytt... !
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Skulle akkurat til å si det samme Har ikke du en Fru, Fredrik? Forresten så har ingen av dere to lov til og ønske seg henne, men JEG derimot, kan ønske meg mange
Janthomas Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 steike hu hadde gjort seg i julepresang:)
Torek Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Haha ;DSkal du sjekke om du er en av de publiserte Tore? Thehe..det er ingenting å sjekke. Man vet vel om man har vært medlem der eller ikke, og hvis man har vært - ja, da er man også en av de publiserte Jeg er bare nysgjerrig. Selv om det ikke nødvendigvis må bety noe som helst, så kunne det ha vært moro å finne navn på kjentfolk i den lista (dvs. jevnaldrende kompiser som jeg kan gjøre narr av)
Haug Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Haha ;DSkal du sjekke om du er en av de publiserte Tore? Thehe..det er ingenting å sjekke. Man vet vel om man har vært medlem der eller ikke, og hvis man har vært - ja, da er man også en av de publiserte Jeg er bare nysgjerrig. Selv om det ikke nødvendigvis må bety noe som helst, så kunne det ha vært moro å finne navn på kjentfolk i den lista (dvs. jevnaldrende kompiser som jeg kan gjøre narr av) Har den! Lista er lang
Jordfræsar Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Haha ;DSkal du sjekke om du er en av de publiserte Tore? Thehe..det er ingenting å sjekke. Man vet vel om man har vært medlem der eller ikke, og hvis man har vært - ja, da er man også en av de publiserte Jeg er bare nysgjerrig. Selv om det ikke nødvendigvis må bety noe som helst, så kunne det ha vært moro å finne navn på kjentfolk i den lista (dvs. jevnaldrende kompiser som jeg kan gjøre narr av) Har den! Lista er lang Noen kjente Haug?
Jordfræsar Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Skulle akkurat til å si det samme Har ikke du en Fru, Fredrik? Forresten så har ingen av dere to lov til og ønske seg henne, men JEG derimot, kan ønske meg mange Kan du? Tenk deg om to ganger nå! Haha
Haug Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Har ikke kikket så nøye enda, men muligens 1 hittil
Kvasi Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 [Compacten til naitsirk er treig Kvasi, Last ned wolfenstein hehe Hehe, riktig så gammel er ikke pcen..
Jordfræsar Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Ble ikke counter strike gratis a? Half-life.
Torek Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Har den! Lista er lang Haha. Hvor fant du den??
flonoen Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 [Compacten til naitsirk er treig Kvasi, Last ned wolfenstein hehe Hehe, riktig så gammel er ikke pcen.. CS, rainbow six 3 (begge er skitbillig på steam, ekke vits i å laste ned mtp problemer med nettspilling, og disse to spilla er geniale på nett), ellers så er det jo massevis av tilbud på steam nå i jula! Battlefield 1942/battlefield 2 om du liker slikt.
Anbefalte innlegg