Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Strømløse her også!! En

Strømstolpe har nesten blåst av på midten.. En haug med trær har også lagt seg for anledningen, men heldigvis ikke mine ;)

En pir på ene båthavnen her i Molde har løsnet. Den har tatt med seg noen båter og ligger å driver uti Moldefjorden. En seilbåt skal også ha blåst på land og inn på en parkeringsplass ifølge lokalavisa rbnett.no ..

Skrevet
Gidder ikke å prøve å sove en gang før vinden avtar her! Men er jo ingenting i forhold til dere på kysten...

Bare jeg som sover 100 ganger bedre når det er uvær ute? Kos å ligge i senga å høre på uværet :P Tenker det blir en tur ut for å sjekke hvor mye som har blitt hærja snart, virker som vinden avtar litt nå...

Skrevet

Er så stille i Skien at hårføneren blåser kraftigere enn vinden ute nå...

Skrevet
Du er ikke den eneste Eksos. Jeg elsker å sovne til øs pøs regnvær, sånn at man hører det siler i takrenna. Gjerne med litt torden. Da får jeg min beste søvn :D

Liker regn og en drøm å sovne til, men i vinden så tar den tak i rullegardina og lager et helvetes bråk som jeg ikke sovner til. MÅ ha vindu oppe a vettø... :roll:

Skrevet

Her ligger det visstnok trær over veiene rundt omkring, på jobb er en reol med diverse forsvunnet på sjøen og en bil måtta dras vekk fordi den var på vei uti den og..

Og strømmen kommer og går.

Skrevet

Her hadde vi hvit jul, er snø her enda men nå er det vinden som dominerer.. På tur hjem i stad bevitnet jeg en låvebrann og måtte stoppe/rydde vekk så jeg kom meg forbi ett tre som hadde bestemt seg for å leke bom!

Skikkelig Ladavær.

Skrevet
Strømløse her også!! En

Strømstolpe har nesten blåst av på midten.. En haug med trær har også lagt seg for anledningen, men heldigvis ikke mine ;)

En pir på ene båthavnen her i Molde har løsnet. Den har tatt med seg noen båter og ligger å driver uti Moldefjorden. En seilbåt skal også ha blåst på land og inn på en parkeringsplass ifølge lokalavisa rbnett.no ..

http://www.rbnett.no/lokal/molde/articl ... 0.facebook

Skrevet

Såpass, Marius. Ingen spøk.! ;)

Vært ute og Skalka lukene vi nå.. Høyspent-stolpen er kjora fast i en traktor.. Enda flere trær har blåst ned ved huset mitt.. Har kilt slått i kiler i garasjeporten til gamlingen.!

Et helvetttttes leven :lol:

Skrevet
Såpass, Marius. Ingen spøk.! ;)

Vært ute og Skalka lukene vi nå.. Høyspent-stolpen er kjora fast i en traktor.. Enda flere trær har blåst ned ved huset mitt.. Har kilt slått i kiler i garasjeporten til gamlingen.!

Et helvetttttes leven :lol:

Vi fikk ei stor flygende presenning på besøk, hekta seg fast i værheksa vår. Jeg måtte klatre opp på garasjetaket å leike rescueteam når det stod på som verst. Ellers ser jeg søppelbøttene oppover veien ligger strødd. Vi satt våre inn i garasjen. Lurt. Uansett, ikke myye vi merker til dette i forhold til resten av byen. Men blir vel noe opprydning i morgen. Huff, gruer meg til dagslyset kommer å ser alt. Forhåpentligvis ikke mye på vår eiendom.

Skrevet

Tilstander ja..! Er jo farlig å dra ut rævva og berge småting som søppeldunker osv :roll: bra dere har d på stell ;)

Ja, skal bli moro å se.. Heldigvis bare trær på naboeiendommen min som har blåst ned, pga at jeg har tatt ned mine som sto som le for resten :lol:

Skrevet
Tilstander ja..! Er jo farlig å dra ut rævva og berge småting som søppeldunker osv :roll: bra dere har d på stell ;)

Driter i presenningen og søppeldunkene, men værheksa er litt verdifull. Farlig er vel kanskje å overdrive? Men ikke noe som vi ønsker å gjøre, derfor ha ting på stell i forkant :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...