FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Skal ikke ha noe å si hva slags router man har, man må uansett sørge for at configen i routeren din er rett. På WAN siden av routeren skal vel denne stå som DHCP. Er vel bare på Telenor sitt telenett at man benytter seg av PPPoE med verifisering av Brukernavn og Passord.
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Jeg og nekter å tro at så lenge du har modem fra kanal digital, så skal det ikke kunne gå an å bruke belkin, d-link eller hva som helst som trådløs router etterpå! Stikk på et nerdeforum og spør der!
FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Jeg kan bekrefte at D-Link fungerer ypperlig på Canal Digital..
Jordfræsar Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Han har jo nå et som fungerer. Men høres da rart ut uansett. Men stå på krava og krev dine mnd
316 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Han har jo nå et som fungerer. Men høres da rart ut uansett. Men stå på krava og krev dine mnd Ja, må da være lov å prøve!
FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Har de vurdert å få sendt en teknikker ut til deg for å sjekke? Pleier å hjelpe det
FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Nå har du jo hatt dine problemer i lang tid uten at de har klart å rette det fra en kontorstol på kundesenteret. Burde få sendt ut en snart vel..
Monica 325i Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 http://www.vgtv.no/#!id=47685 Må no ha "herren" me han der!
Anders92 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Det er foran.. Har satt på en sånn tvinge nå, men sitter fortsatt jævlig godt. De har vært i daglig bruk uten problemer. Spraye med wd-40 rundt stempelet? Prøvd med en stor tang å klemme stempelet med? Hvis ikke må du nok bytte caliperen. Hvis du får presset tilbake stempelet å fått på caliperen så vil den slite bremsene fortere uansett. Fikk det til nå. Satt på den tvinga, og klemte helt til hemoroidene krølla seg ut som hattefor, løsna lufteskruen og jagde dama inn i bilen for å jokke på bremsepedalen. Og vips! Noen av dere som er kjent med å installere 18 knappers kjørecomputer i e36 med aircondition og ledningsnett til 11knappers computer? På forhånd, takk!
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Spørsmål som jeg ikke gidder lage egen tråd om, kanskje noen her kan svare: Føler for kjølevæskenivå (på e34), rekner med det er en flottør som flyter opp og lukker/åpner en bryter. Men er den normalt lukka eller normalt åpen ved riktig kjølevæskenivå? Ohma min, åpen sløyfe ved riktig nivå, og feil i check-kontroller. Rekner med den skal være normalt lukka da? Pleier disse henge seg opp på noe vis?
knut_olestad Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 http://www.vgtv.no/#!id=47685Må no ha "herren" me han der! Omtrent som å kjøre Romsdalen på vinterstid
Anbefalte innlegg