Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror eneste måten å få tilbake momsen på er ved å kjøpe en bil som har gått som firmabil eller leiebil.

Den bilbanen var feet!

Skrevet

Sjekk mobile.de

Står om momsrefusjon er mulig eller ikke i bilannonsene. Bare se om noen private selgere kan gi momsrefusjon også, eller om alle bilforhandlere gjør det som et selvfølge, så vet du svaret...

Skrevet

Er bare å ringe tollvesnet, selv om de er noen jævla rasshøler som ikke har hørt om service........ Gikk lei møkkaapene da jeg prøvde å finne info om 348en, men mulig de har innøvde svar på standard importspørsmål!

Gallardo på "Rally" :D

Lamborghini løpsbil, flammer, bånn gass - da kan du ikke klage på noe som helst ;)
Skrevet

Jeg vil tippe tollvesenet har svaret også ja.

Om du søker avansert på mobile.de, på engelsk, velgVAT: VAT reclaimable. Dafår du kun opp de med momsrefusjon.

Skrevet

Gallardo på "Rally" :D

Lamborghini løpsbil, flammer, bånn gass - da kan du ikke klage på noe som helst ;)

"Should we stop and put the fire out?" "Nah."

Haha. Satsing!

Skrevet

Sjefen her er sykelig opptatt av å være miljøfyrtårn sertifisert... Så hun dro til elkjøp og kjøpte oppladbar støvsuger... 2900kr... Må lades i 14-15timer for å kunne brukes i 12-17min... før den trenger ny opplading...

Skrevet
Sjefen her er sykelig opptatt av å være miljøfyrtårn sertifisert... Så hun dro til elkjøp og kjøpte oppladbar støvsuger... 2900kr... Må lades i 14-15timer for å kunne brukes i 12-17min... før den trenger ny opplading...

Ehh. Var den gamle bensindrevet eller noe sånt da? Vil vel helst bare bruke mer energi når man skal ta omveien om batterier fremfor å drive den direkte fra stikkontakten. :P

Skrevet

Han miljø sertifiseringsmannen som var innom var veldig imponert over at vi hadde slik støvsuger... Selv om denne bruker mer strøm på å lade i 15timer kontra stikkontakt støvsuger i 15min...

Skrevet

Eller å veie søpla en gang i uka for å vise hvor mye man kaster...

De skulle miljøsertifisere sjåførene våre for å vise hvordan man sparer drivstoff og blablabla... Dukka opp med en laptop og ratt/pedaler... Kjøre økonomiskt på skjermen er ikke så veldig vanskelig...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...