Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vel løfte fingrene opp på tastaturet og gratulere JØRGEN IVERSEN LIE med dagen. :-)

Happy birthday. :happybday::wave:

Skrevet
Får vel løfte fingrene opp på tastaturet og gratulere JØRGEN IVERSEN LIE med dagen. :-)

Hjertelig takk fisken vår :D

Takk Kjexx!!

Skrevet
Hatt Lada på pkk i dag. 1.5år med hard bruk og lite omsorg førte til 2stk 2'erfeil. Ikke ille.

Siden den er så grei får den nå en skikkelig shinings, bestilt deler for 3500kr nå. Det er ikke værst når bilen opprinnelig kosta meg 5000 :)

Keep it simple... og klarer du å holde rusten borte har du bil i mange år. Det er forøvrig først nå at Mercedes-Benz W123 (den kapitalistiske ekvivalenten til Lada 1300) begynner å bli sjelden på veiene. Nå... 26 år etter at modellen gikk ut av produksjon.... begynner de å bli i en såpass elendig forfatning at det ikke lønner seg å holde de kjørende lenger (cost/benefit). Da er nok livet enklere med kommunistsleden... den som ler sist ler best.... :wink:

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28984366

Kunne tenkt meg den der! :) 56mod Bel Air stv 8)

Hva i alle dager skjer i Norge nå? Først den fine 1968 911´en og nå denne Mrk. II Bel Air´en. Chevrolet Stationwagons (spesielt Nomad) er seriøst kule... 8)

2m3rdqsd06xbgakmb9fn.jpg

Ja, det de er skamråe! Hadde virkelig kosa livet i meg bak rattet på en slik en med 50-talls musikk på radioen, cruisa pent avgårde i flaket med en V8 putrende for nesten fritt blås 8)

Skrevet

Han skrev til meg i hele dag at han ønsket seg en hilsen fra han derre fisken! Endelig kom den :):applause:

Skrevet
Gratulerer med dagen, Jørgen!

Takk!

Han skrev til meg i hele dag at han ønsket seg en hilsen fra han derre fisken! Endelig kom den :):applause:

Det var mitt største ønske i dag, ja! :applause:

Skrevet
Hatt Lada på pkk i dag. 1.5år med hard bruk og lite omsorg førte til 2stk 2'erfeil. Ikke ille.

Siden den er så grei får den nå en skikkelig shinings, bestilt deler for 3500kr nå. Det er ikke værst når bilen opprinnelig kosta meg 5000 :)

Keep it simple... og klarer du å holde rusten borte har du bil i mange år. Det er forøvrig først nå at Mercedes-Benz W123 (den kapitalistiske ekvivalenten til Lada 1300) begynner å bli sjelden på veiene. Nå... 26 år etter at modellen gikk ut av produksjon.... begynner de å bli i en såpass elendig forfatning at det ikke lønner seg å holde de kjørende lenger (cost/benefit). Da er nok livet enklere med kommunistsleden... den som ler sist ler best.... :wink:

Bedre kan det ikke sies :)

Har forøvrig eid en w123, kjempefine biler å kjøre men dessverre ganske "dyre" å holde vedlike. Endte med 0 oljetrykk og rast motor. Skal sies at denne hadde gått endel mer enn Ladaen, men det er virkelig sant det du sier.. Enkle biler lever ofte litt lenger nettopp fordi at de er enkle.

Varmeappmotor kostet forøvrig 500kr, komplett eksos ca 2000,-. Vet ikke hva dette hadde kostet hvis bilen var en w123, men regner med at det hadde vært litt dyrere.

Skrevet

Så mye forskjellig bil prat... får vell nesten nevne bilen min da, har hatt den i 7 måneder om få dager... det kule er jo at den endrer utseende, farge, interiør etc hele tiden, og så har jeg jo privat sjåfør... ganske mange faktisk. Billig i drift er den og, betaler ikke mer enn 250kr pr.måned ;)

TAAADDDA! 8)

3367625316.jpg

Skrevet
Hehe.. Du er inne på noe der. Live fra NRK sitt studio er ikke det samme som videoen. :-)

Her er ett par låter av Midnight Choir

Takk igjen Fish... jeg har hatt mye morro de siste dagene med å sideløpende høre på hhv. Midnight Choir og Madrugada. Det er helt klart stilmessige likheter... :)

Skrevet

Har sett et par slike opp gjennom åra nede ved Tønsberg/Tjøme område på sjøen, sykt så fine de er! =P~

Skrevet

Skulle stått Lloyds bak der, fræsarn!! Herlig båt i alle fall.:) Her er det vel teak og snacks som er brukt sikkert? Link til mere info ? Maskinist osv?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...