Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Er vel ikke den værste plassen og vokse opp det, awt? Finnes jo en hel del fine plasser rundt Karmøya/Skudeneshavn !!
SofaKingFresh Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Søkte jobb hos Bilsalongen AS i Skien idag! Altså, BMW / MINI forhandleren her. Håper på god tilbakemelding fra dem Kryss fingrene de som gidder!
awt Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Nei, forsåvidt greit nok det. Er mange steder rundtom her ja, men har vært både nordover og sørover også.
M|Fjeld Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Søkte jobb hos Bilsalongen AS i Skien idag! Altså, BMW / MINI forhandleren her.Håper på god tilbakemelding fra dem Kryss fingrene de som gidder!
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Søkte jobb hos Bilsalongen AS i Skien idag! Altså, BMW / MINI forhandleren her.Håper på god tilbakemelding fra dem Kryss fingrene de som gidder! Krysser fingre!!! Har stått en helsides annonse i lokalavisa her også nå om at BMW i Kristiansund søkte etter forskjellige typer folk. Hadde vært moro å søkt, og kommet en fot innom noe sånt, rent faglig og interessemessig! Håper du får positive tilbakemeldinger! Nei, forsåvidt greit nok det. Er mange steder rundtom her ja, men har vært både nordover og sørover også. Sett mange fine plasser ved inn og utseilling fra Karmøya ja Men ja, er jo en hel drøss både sør og nord.. Men, tror nok dere "der nede" har været mere på deres side enn det vi har her oppe f.eks.!
Markus E30 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Søkte jobb hos Bilsalongen AS i Skien idag! Altså, BMW / MINI forhandleren her.Håper på god tilbakemelding fra dem Kryss fingrene de som gidder! Krysser fingerne! Søkte selv hos BMW her oppe og blei ringt opp av sjefen om at de trengte en som meg og alt. Men fikk beskjed nå om at de ikke skulle ansette fler akkurat nå selvom de var en short. Så får håpe det går bedre for deg
SofaKingFresh Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Kjedelig den altså, Markus :/ Jørgen: Ja, selvom jeg ikke har noe skolegang som gjør at jeg kan jobbe med bil, så hadde det vært morro å få en fot innenfor. Og supermorro å starte med BMW. Jeg hadde nok stortrives der. Føler noe spesielt bare jeg setter foten min på innsiden av dørene. Kunne nok jobbet der gratis. Haha
joachim sørlie Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Er det mulig, stod opp nå og gikk ned of dusja og alt, var på vei til og kle på meg, ser på klokka op mobilen.. 2.00.. Er det virkelig mulig og ta så jævlig feil av tiden???
SofaKingFresh Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Er det mulig, stod opp nå og gikk ned of dusja og alt, var på vei til og kle på meg, ser på klokka op mobilen.. 2.00.. Er det virkelig mulig og ta så jævlig feil av tiden??? Da må du ha tatt VELDIG feil av tiden, og sovet utrolig lite, for det er ikke mange timene siden du dro fra MSN gruppa?
Morty999 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Er det mulig, stod opp nå og gikk ned of dusja og alt, var på vei til og kle på meg, ser på klokka op mobilen.. 2.00.. Er det virkelig mulig og ta så jævlig feil av tiden??? haha god natt btw
joachim sørlie Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Nei, sov vell 1,5 time bare tror jeg.. Haha, men lys våken det er jeg..
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Apropos båt, her er jeg vokst opp Var ni dager gammel første gang jeg ble dradd med på båttur, og har sett min andel av holmer oppgjennom årene. Å vokse opp i en Sandvik 920 Thermo (eller tar jeg feil) er ikke galt, solide å gode båter det Selv hadde jeg store deler av oppveksten i en slik: Helt grei båt det bortsett fra at jeg måtte sove i samme køya som søstra mi i akterkabinen. Muttern drømte om Princess med Flybridge og fattern om stor skjærgårdjeep med to feite påhengere, men Scanden dugde som bare det den Tok oss til Sverige og opp og ned sørlandskysten, til og med en tur opp Telemarkskanalen hadde vi. SofaKingFresh: Igjen, lykke til med jobbsøking Bare å krysse fingra
StianA Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Søkte jobb hos Bilsalongen AS i Skien idag! Altså, BMW / MINI forhandleren her.Håper på god tilbakemelding fra dem Kryss fingrene de som gidder! Lykke til Sofa Noen her som spiller Call of Duty - Modern Warfare 3 her?
wicky124 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Nei men er vel noen i volvo-verden som vil ha den bilen... Det er det helt sikkert iom. at den er fra den siste årsmodellen med 240. Modellen ble produsert i knapt 20 år og den er derfor en viktig del av vår kulturelle arv i Skandinavia... "alle" har hatt eller kjenner noen som har hatt en 240. Haug vet som alltid hva han gjør. By the way... du er av pakistansk herkomst er du ikke? Ja er pakistaner ja... Why?
wicky124 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Hatt Lada på pkk i dag. 1.5år med hard bruk og lite omsorg førte til 2stk 2'erfeil. Ikke ille.Siden den er så grei får den nå en skikkelig shinings, bestilt deler for 3500kr nå. Det er ikke værst når bilen opprinnelig kosta meg 5000 Keep it simple... og klarer du å holde rusten borte har du bil i mange år. Det er forøvrig først nå at Mercedes-Benz W123 (den kapitalistiske ekvivalenten til Lada 1300) begynner å bli sjelden på veiene. Nå... 26 år etter at modellen gikk ut av produksjon.... begynner de å bli i en såpass elendig forfatning at det ikke lønner seg å holde de kjørende lenger (cost/benefit). Da er nok livet enklere med kommunistsleden... den som ler sist ler best.... Bedre kan det ikke sies Har forøvrig eid en w123, kjempefine biler å kjøre men dessverre ganske "dyre" å holde vedlike. Endte med 0 oljetrykk og rast motor. Skal sies at denne hadde gått endel mer enn Ladaen, men det er virkelig sant det du sier.. Enkle biler lever ofte litt lenger nettopp fordi at de er enkle. Varmeappmotor kostet forøvrig 500kr, komplett eksos ca 2000,-. Vet ikke hva dette hadde kostet hvis bilen var en w123, men regner med at det hadde vært litt dyrere. Min c123 er faktisk ikke ille dyr å vedlikeholde... Billige deler så lenge man vet hvor man skal leite, driftssikker og igrunn uten problemer...
Anbefalte innlegg