Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må jo ha vibrasjon på tlf.. :P

You dirty boy!

Janthomas.. ikke sånn ment, jeg har telefonen 95% av tiden på lydløs så uten vibrasjon blir jeg treg til og svare gitt :P ..

Garanti? :o

Æsj.. virker som kamera funksjonen har tatt kvelden og... bare helt svart skjerm :/

TIPS: IKKE MIST TELEFON I DO!

Skrevet
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=213023

Hjelp, noen? :P Lukter bensin av hele bilen, til og med når den står stille.

Kan du vennligst slutte å spamme? Det er skikkelig irriterende merker jeg!

Du har jo tråden i teknisk, tenk hvis alle som slet med bilen skulle spamme like mye som det du gjør.

#-o:roll:

Hvis det lukter bensin og du ikke skjønner greia, putt den på verksted/spør en kyndig kompis.

Synes at tulletråden er veldig underholdende, blir nesten litt glad hver gang jeg har etpar sider å ta igjen :oops: Vil jeg lese om folks biltrøbbel leser jeg teknisk, dette er tulletråden \:D/

Nei nå for du ta og gi deg! Det må da være lov å spørre om noe her da det er lite fart i Teknisk! Skjønner at fyren er desperat og da må vi kunne hjelpe hverandre, tulletråd eller ikke

Nå har heldigvis ikke alle her inne problemer med bilen samtidig, så slik kan man ikke tenke.

Det må da være skikkelig slitsomt å la seg irritere av så små ting, er jo bare å scrolle videre nedover :)

Skrevet
Sånn kjapt regne spm. Jeg trenger 30 kvm med betongheller, en dekker 40x40cm hvor mange trenger jeg? 75?

etter mine beregninger 187,5stk a 0,4x0,4meter for å dekke 30m2

Skrevet
Må jo ha vibrasjon på tlf.. :P

You dirty boy!

Janthomas.. ikke sånn ment, jeg har telefonen 95% av tiden på lydløs så uten vibrasjon blir jeg treg til og svare gitt :P ..

Garanti? :o

Æsj.. virker som kamera funksjonen har tatt kvelden og... bare helt svart skjerm :/

TIPS: IKKE MIST TELEFON I DO!

Garanti for at den ikke tåler å bli mista i toaletten??

Nei du, telefonen er full av slike merker som i utgangspunktet er hvite, men som blir rosa/grønne så fort det kommer fukt på disse. Man ser det med en gang! :P

Skrevet

Går det ikke? .. Last ned UltraSurf eller noe sånt da..

:P

mista telefon selv i går, ikke i do riktignok, men i wok panna:D

Hehe, gikk det bra med den da? :P

Garanti for at den bare helt plutselig ikke ville vibrere og kameraet ikke vill fungere når du skrudde den på i morges? :o

Helt riktig, er jo en fin garanti sak dette :)

(den ser helt ny ut, ikke en skramme i hverken telefon eller skjerm, ingen riper eller fukt i skjermen heller.. eneste mulige måten og finne fukt på må være med mindre det gror alger på innsiden av den lol..)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...