Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe fra den live chaten til vg

Arild Færaas, VG :

@tom ja du kan dø, men ikke i Norge, og det må være svært høye stråledoser. I Japan er det nå trolig bare de som jobber helt inn på reaktorene som er i faresonen

fredag 18.mars 2011 06:50 Arild Færaas, VG

06:49

[Kommentarer fra TomTom: ]

Kan man dø av stråling? åssen ungår man det? ser man dem sånn at man kan løpe unna? tror kansje jeg merket noe smerter i kroppen igår :S jeg bor i norge , kan jeg ha blitt smittet ?

haha :lol: en som er sugen på NAV livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud for ett hysteri.

I Japan ligger folk å fryser ihjæl, eller allerede er døde men ikke funnet. Sansynligvis mange MANGE tusen.

Her bekymrer vi oss for om vi i det heletatt kan se stråling på måleapparater og at havet KOKER i sognefjorden.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være mulig å få dømt/straffet journalistene for å lage hysteri av ingenting. Altså det eneste de tenker på er hva om ditt og datt... synsing og frykt er det eneste de skriver om!

Samme gjorde journalistene med Fugleinfluensa og Svininfluensa og da tenker jeg på vaksinen. Jeg er så forbanna lei den elendige journalistikken. Same shit, different paper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være mulig å få dømt/straffet journalistene for å lage hysteri av ingenting. Altså det eneste de tenker på er hva om ditt og datt... synsing og frykt er det eneste de skriver om!

Samme gjorde journalistene med Fugleinfluensa og Svininfluensa og da tenker jeg på vaksinen. Jeg er så forbanna lei den elendige journalistikken. Same shit, different paper!

Livsfarlig veps, Sars, Kugalskap, Blåsyre i drikkevannsklider, Radioaktivt regn fra Japan :P

For å nevne noen fler.

Drittlei Norsk media. Skremmer livet av gamle folk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livsfarlig veps, Sars, Kugalskap, Blåsyre i drikkevannsklider, Radioaktivt regn fra Japan :P

For å nevne noen fler.

Verre i statene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å nevne noen fler.

Enn denne da: http://www.storm.no/nyheter/atomskyen-b ... 44910.html

ATOMSKYEN! Haha, for noen idioter. Bare for å skape frykt og dra inn lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Nårje!

Dokumentar om Lego 22.30 på National Geo. :)

Kveldens høydepunkt 8)

Rekker ikke se det nå, vaskemaskin som streiker. Takk for oppfinnelsen "tuner m/opptak". Programmet blir tatt opp, ser det ved en senere anledning.

Faen, vaskemaskina røyk i går. Kjekt når man er 5 i huset og snittet på vask er 2 ganger daglig. Pumpa fungerer, timerur fungerer men trommel går ikke rundt, ergo motor defekt. Etter en tlf til serviceverksted i dag, så sier dem at jeg kun trenger å bytte kullbørtster. :-)

Meeen, den eneste dagen denne uka hvor jeg er alene på jobb er selvfølgelig i dag, så jeg kommer meg ikke ut til Porsgrunn for å hente reservedeler. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervju i stockholm? Om jobb i Sverige eller Norge?

Uansett, artig :D

Nei, hehe, skulle skrevet det tydeligere: Jeg fikk e-post fra hovedkontoret, som ligger i Stockholm, til en stor japansk produsent. "Norge-kontoret" (hvis jeg kan kalle det det), ligger på Kolbotn i Oslo, der jeg skal møte markedssjefen for merket i Norge :) Dette er virkelig drømmeinngangsbilletten til karrieren jeg tok utdanningen min for! Sommerfugler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...