Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe i mot å diskutere Zonda eller Ferrari heller jeg. Det som startet diskusjonen her nå i denne tråden var at jeg tilfeldigvis kom over en artikkel om denne 911 remake'n mens jeg søkte etter noe annet. Så ballet det på seg med diverse meninger om flere modeller. Ser ikke problemet i det. Det er viktig å være åpen for andre bilmerker.

Kjenner det irriterer meg litt at BMW ikke kommer opp med noe spennende om dagen, mens Mercedes og Audi spyr ut "supersportsbiler".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har irritert meg over kioskkunder på bensinstasjoner lenge, og her har vi jo en sak i vg om nettopp en slik dust:

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10029849

Her har vi jo noe å diskutere. For en jævla idiot. Tenk å stå frem i VG som en ego dustemikkel...

"-Jeg er ganske enkelt lat. Jeg skulle bare ha en kaffe, og jeg har det ikke travelt. Jeg tar det ikke så hardt at det er et irritasjonsmoment for andre. Her er det første mann til mølla."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av prinsipp parkerer jeg aldri ved pumpa når jeg ikke skal fylle, vil ikke bli som de idiotene jeg selv irriterer meg over.

Selv her på lille Åndalsnes har vi plenty av slike, og verre er det jo selvsagt i påsketider og sommertid når alle storkara fra området tar pitstop på vei til hytta på Bjorli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi tilbake på å diskutere Porsche ja :)

Foreslår at dere melder dere inn her:

http://www.porsche-club-norge.no/diskusjon/

Og tar det videre der

Neida... moderator [space] bestemmer hva som er OK her inne og når han mener at man kan diskutere Porsche blir det slik. At du evt. ikke liker Porsche er ikke interessant i denne sammenhengen.

Såpass.... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt enig space, men jeg prøver å ikke iritere meg over sånt. stort sett er stasjonene her i oslo store nok til at det er ledige pumper også.

Clerion: har du en oppgaver her inne som går på å irritere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var også poenget. jeg fatter ikke at du kan komme inn her på hver eneste side uten å si noen som helst intressant.

det eneste du klarer å lire ut av deg er at du missliker hvordan moderatorene vil ha tulletråden og at du ikke liker porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche er sikkert en fin bil, har aldri eid en og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller, er vel litt motstander av hekkmotor uten at jeg helt vet hvorfor, det blir liksom litt for mye "sports boble" for meg ;) Cayenne derimot kunne jeg faktiskt tenkt meg......hvis sjefen min kunne doble lønna mi hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3jlxvjgz]

Kjenner det irriterer meg litt at BMW ikke kommer opp med noe spennende om dagen, mens Mercedes og Audi spyr ut "supersportsbiler".

Jeg er helt enig og jeg synes faktisk at BMW begynner å bli et relativt kjedelig bilmerke. At det skulle bli mer fart over Mercedes-Benz enn BMW hadde jeg aldri trodd, men slik har det blitt. Audi blir åpenbart inspirert av at VAG også består av Bugatti, Bentley, Lamborghini og Porsche. Det er ikke mye BMW kan stille opp med i denne sammenhengen og det merkes. Porsche kommer med nye modeller hele tiden... senest 918 RSR og 987/997 "Black Edition"... og spesielt Panamera er en seriøs utfordrer for F01. Slik jeg ser det er Panamera... uansett hva man mener om designet... en mye, mye bedre bil enn F01. Det er skummelt at Porsche bare med et slag kan vippe både 7-serien og S-klassen vekk som de facto supersedanene i premiumklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche er sikkert en fin bil, har aldri eid en og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller, er vel litt motstander av hekkmotor uten at jeg helt vet hvorfor, det blir liksom litt for mye "sports boble" for meg ;) Cayenne derimot kunne jeg faktiskt tenkt meg......hvis sjefen min kunne doble lønna mi hehe

Panamera har en frontmontert V8 med 4x4 drivlinje (S og Turbo). Sikre rykter forteller at Porsche nå planlegger en mindre modell basert på Panamera som skal konkurrere "head on" med 5-serien og delvis 3-serien. Med tanke på hvordan Panamera har snudd opp ned på supersedan premiumsegmentet burde BMW skjelve i buksene. Porsche planlegger også en mindre og enklere sportsbil (trolig med en turboladet mindre boxerfirer) som skal siktes inn mot kunder som synes Boxster/Cayman er for dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...