Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjapt. Svensk bilside som forteller om prob med forskjellige modeller? Den er linket til flere ganger når folk spør om generelle ting og tang ved bruktbilkjøp.

Skrevet

Huff, hadde ikke klart meg uten lappen altså! Har vært farlig nær å miste den mange ganger, har vel kun gått på griseflaks :? Nei man får holde seg til fartsgrensene så godt det går, selv om det kan være vanskelig av og til!

Og at sladding skal være forbudt er helt på trynet, iallfall så lenge det ikke er til bry eller fare for andre.

Skrevet

Det som irriterer meg grønn er at man kan miste lappen for å holde 71 i 60-sonen, bare man gjør det nok (4) ganger. Men, skal visst ikke klage, for sånn er regelverket.

Skrevet
Kan godt påstå at sladding skal være lov, da ønsker holder jeg meg hvertfall inne! Hvis det skal være fritt frem og sladde, hvordan tror du det hadde gått egentlig? Tenk litt over det ;)

Tja, det er fritt fram å jakte i områder folk ferdes i på høsten, uten at fryktelig mange blir skutt og drept av den grunn. Så lenge man sladder på en øde parkeringsplass er det ikke noe skummelt.

Men ja, ser poenget ditt.

Skrevet

Fartsgrensene i Norge er alt for lave. Man kan nok sette opp grensen med 10 km/t på hver eneste strekning i Norge uten at dette blir for "uforsvarlig".

Skrevet
Jeg vil ha en s2000.

Fant bare 1 på finn. Er det virkelig så få av disse til salgs?

Ligger vel på det meste 2 stk ute, så er rimelig få ja. Ikke så mange som ville betale 500.000,- for en Honda kabriolet tydeligvis.

Import er helt på trynet da avgiftene tar fullstendig knekken på den. Den som ligger ute nå ligger i ganske høy prisklasse. De pleier å ligge rundt 180.000-250.000,-.

Denne lå ute i høst, og jeg ser på forumet til Honda klubben at den var priset til 230.000,- der inne.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29573615

15_-1449190172_xl.jpg

15_1500649728_xl.jpg

=P~=P~

Skrevet

Japps. Mener ikke det skal være "lov" å sladde, men holder man på på en parkeringsplass uten folk/biler i nærheten, kan man heller reagere med bot eller skjennepreken. Drive å ta lappen fra folk på slikt teit grunnlag er bare tull.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...