noekult Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Laster opp bildene på nytt Lurer på hvordan kjøreegenskapene påvirkes. Fortsatt tak, men mangler jo en liten del forsterkning mot krenging for det, vil jeg anta! Veldig sært, ikke helt min smak... Ikke visuelt hvertfall. Men kan jo hende at fyren kombinerer arbeidsbil og morobil, enn familiebil og morobil slik sedanen er... Har det ikke gått en E30 (eller var det E34) pick up her til lands og...? Kanskje det også var bilder utlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Mannen var i dusjen når det ringte på døren. I mangel på håndkle tok han sin datters smekke fra tørkestativet for å skjule utstyret når han løp til døra for og åpne. Mannen åpnet døren, utenfor sto naboens kone. Hun knakk sammen i latter over synet og han kikket ned på smekken. På den sto det; "Vokser og blir stor til mammas glede" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Dårlig start på Aasbø.. Regner med han kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Mannen var i dusjen når det ringte på døren. I mangel på håndkle tok han sin datters smekke fra tørkestativet for å skjule utstyret når han løp til døra for og åpne. Mannen åpnet døren, utenfor sto naboens kone. Hun knakk sammen i latter over synet og han kikket ned på smekken. På den sto det; "Vokser og blir stor til mammas glede" Dårlig start på Aasbø.. Regner med han kommer sterkere tilbake! Får håpe det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Nå begynner det å ligne noe! han er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Sykt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Left to die, knut. Hva kaller du en mann i g string på Voss? Kar i tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Og der gikk girkassa i Caddyen til helvete. Noen som anbefaler et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Velkommen til norge...til mårran var det flere minus grader og snøSTORM, nå noen timer senere sitter vi ute med pils i sola, rundt 10pluss grader og slapper av.. snakk om humørsvingninger på været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Og der gikk girkassa i Caddyen til helvete.Noen som anbefaler et verksted? Kjøre over grensa til Torsby? Sparte 10.000,- når det skjedde med Caddyen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Og der gikk girkassa i Caddyen til helvete.Noen som anbefaler et verksted? Glad i girkasser dissa Caddyene. Få tak i brukt kasse og skift selv, ganske enkel og grei skrujobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Og der gikk girkassa i Caddyen til helvete.Noen som anbefaler et verksted? Huff, glad jeg solgte min før den gjikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Liker dårlig at jobben har begynt å handle inn Caddy Maxi, laster dem fulle av innredning bak + sikkerhetsutstyr, vi kjører rundt med bilen stappa med drit, drar tung henger ofte, + at vi gjerne ikke tar vare på bilene like godt som man gjerne gjør med sin egen.. Selvfølgelig med automat, 110hk og 4Motion. Jeg tenker kassene vil sprute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Og der gikk girkassa i Caddyen til helvete.Noen som anbefaler et verksted? Kjøre over grensa til Torsby? Sparte 10.000,- når det skjedde med Caddyen min. Torsby i Sverige? Hovedbilen i familien er også på verksted ( ) Har derfor ikke tilgang til tauebil, så verksteder utafor Oslo er litt uaktuelt for øyeblikket... Og der gikk girkassa i Caddyen til helvete.Noen som anbefaler et verksted? Glad i girkasser dissa Caddyene. Få tak i brukt kasse og skift selv, ganske enkel og grei skrujobb Skulle ønske jeg kunne, men har absolutt ingen mekaniske ferdigheter Hvor kan jeg lete etter brukte girkasser? Ringte Service Xperten på Rosenhoff/Sinsen i Oslo, da det ligger nærmest (http://www.servicexperten.no/). Fikk et fantastisk frekt svar: "Nei takk." (jeg sa "Har en Volkswagen Caddy med et girkasseproblem"). Kan da ikke gå ann å svare sånn uten videre, hvis du vil drive seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg