Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm lurer på om den er orange nå..

Kan jo kanskje forklare litt rundt om det er bensin/diesel, 6er/4er osv..

Det er rakett på forumet sin bil, så er jo bare å høre med han ;)

Skrevet

Hmm lurer på om den er orange nå..

Kan jo kanskje forklare litt rundt om det er bensin/diesel, 6er/4er osv..

Det er rakett på forumet sin bil, så er jo bare å høre med han ;)

Kan jo kanskje forklare litt rundt om det er bensin/diesel, 6er/4er osv.. <--- Var egentlig ment til Noe kult..

Skrevet

Sorry at jeg spammer så mye her, men... Dere har kanskje tips og råd... I går var vi på isbanekjøring på Gardemoen og det var første gang jeg har vært på en "fri fart" opplevelse, altså kjøre så fort en orker uten å tenke på fartsgrensa. Det var ekstremt befriende og deilig! Syns det ble litt feil å pushe godbilen så mye, samt at jeg er lei av E28ens lite hk. Fått mersmak for lekebil med andre ord...

Til sommern, ca. mai/juni, vil jeg klare å skrape til sammen 30-40.000 kroner. Er det mulig å hente en banebil fra Sverige til den summen som faktisk går greit (170+ hk og det begynner å ligne noe) og er relativt driftsikker? Helst BMW fordi det er miljøet jeg er mest aktiv i...

Husker noen nevnte E34 540i en gang, men de er kanskje voldsomt dyre i drift om noe ryker og kanskje i overkant tunge?

Jeg er veldig seriøs om dette...

Skrevet

Hva med e36 325/328i noekult? Ut med så mye vekt som milig, og det går sikkert godt nok! Så kan du spandere litt ekstra kos på den etterhvert som du får mer midler tilgjengelig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...