Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så glad som jeg er blitt i å ligge sidelengs ved hver eneste trygge anledning jeg får, så kommer det nok :P

M|Fjeld: Finner du noen tyske E36 M3er til 5000 € eller mindre? Jeg finner bare fra 7000 €/ 70.000 SEK og oppover.

Har funnet tyske M3'r opptil flere ganger tidligere til 30k-40k i Tyskland siste år..

Hahaha :lol:

En bekjent av meg, ikke helt stabil :roll:#-o

Skrevet
Istedet for 9min hjem har jeg nå brukt 54min.. tok en brei en foran garasjen og der stod politiet... de bare smilte mens hjerte mitt stoppet..

De vet at du har pistol i hanskerommet så de turte ikke gjøre noe annet en å smile..

Skrevet

Var litt køer ja. Var på kurs på Ryen, så kjørte hjem mot køen heldigvis, men politiet hadde stoppet en trailer i bakken opp ved Bryn senteret, så det ble tittekø og køen varte vel forbi Tåsentunellen osv :D Er godt å slippe kø nesten alltid :)

Ja, Fredrik, den artikkelen beviser hvertfall at jeg snakket sant :)

Skrevet
20k?? da skal jeg ha ny TV. 8)

Syns også det var billig. Betalte det samme for 5 år siden for en flatskjerm i nøyaktig halve størrelsen :lol:

Skrevet

Steike å tøff den nye Mondeoen blir :D

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=38841

Her er det bare å bytte ut Ford emblemene med Astom Martin emblemer! Synes interiørt også så veldig bra ut, ikke for flashy men moderende og stilrent :) ! Liker at Ford skal ha samme modeller på Europamarkedet som i USA, Fiesta er jo en kul småbil som nå er populær i USA allerede og nye Kugaen skal selges som Escape i USA. Transiten skal de parre med E-serien (Econoline som den heter her) til en felles varebil fra Ford for Europa og USA.

Blir som regel bra når amrikanerene skal ha noe å si, de kan jo det med å lage kule familiebiler :)

Skrevet
Steike å tøff den nye Mondeoen blir :D

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=38841

Her er det bare å bytte ut Ford emblemene med Astom Martin emblemer! Synes interiørt også så veldig bra ut, ikke for flashy men moderende og stilrent :) ! Liker at Ford skal ha samme modeller på Europamarkedet som i USA, Fiesta er jo en kul småbil som nå er populær i USA allerede og nye Kugaen skal selges som Escape i USA. Transiten skal de parre med E-serien (Econoline som den heter her) til en felles varebil fra Ford for Europa og USA.

Blir som regel bra når amrikanerene skal ha noe å si, de kan jo det med å lage kule familiebiler :)

Fikse Og Reparere Daglig..

Skrevet

Ironi, håper jeg? :roll:

Du sier at det er bra Ford skal ha samme modeller på Europamarkedet som i USA - men det er jo nøyaktig motsatt. USA-modellene går ut til fordel for verdensmodeller basert på de europeiske modellene. De fleste av verdensmodellene til Ford er jo utviklet av Ford Europa, og det er det en meget god grunn til. Hadde det ikke vært for gode Europa-modeller siste syv-åtte år, spørs det om ikke Ford også hadde måttet takke ja til redningspakke forleden...

Skrevet

De køene forplanta seg overalt i byen.. stod helt stille foran kontoret ved ensjø.. Vi er jo midt mellom ryen, storo og brobek... Er vel sånn hvert år.. selv om det egentlig ikke har snødd så veldig mye idag!

Og den nye Mondeoen ser faktisk veldig rå ut..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...