Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mål hver 60cm evt bank i veggen for og høre om det er bjelke bak, så skrur du en skrue så merker du fort om det er bare gips eller bjelke du treffer :P

Ellers kan du bruke bjelke søker...en sak du drar over veggen som piper når du treffer bjelke...:)

Skrevet

Hehe, ja, men tven må jo sitte sentrert forran sofaen. Kan altså ikke bruke stenderen...

Må bruke slikt som ser ut som en kraftig skrue? Ikke sånn som en skrur inn til den ekspanderer på baksiden?

Prøvde en slik nå og den sitter ræva... Klarte dra over gjengene også tror jeg....er vel umulige å fjerne igjen disse? Møkk!

Skrevet
tror ikke det er no bjelke baki der as...

jo er ikke lov å bygge uten.

mollyplugg kan du bruke de har jeg brukt de fungerer meget bra sitter som faen :D

Skrevet
Jeg synes det kommer helt ann på hvilken bil interiøret er i. I en E24 skal jeg enten ha sort eller blått skinn! Brunt eller beige er helt uaktuelt for min del, men det er en smaksak som de fleste bør være voksene nok til å forstå.

I mine øyne var bilen i linken perfekt :)

Den du linket til var vannvittig pen, men du har vel tid til å vente til den perfekte med sort skinn legges ut? Kanskje du syns at blått er pent, men jeg vet at hvis jeg hadde kjøpt en slik bil så måtte alt ha vært perfekt. Iallefall når man skal putte en god del penger inn i den.

Ingenting er vel verre enn å tenke at man kanskje skulle ventet noen mnd lengre hver gang man setter seg inn i den nyinnkjøpte drømmebilen.

Det har du helt rett i! Jeg har på ingen måte hastverk med å kjøpe E24, men det blir veldig fristene av og til når man kommer over fine eksemplarer! Manuell gir er også noe jeg egentelig har satt som ett krav, men jeg kan klare meg med automat hvis resten av bilen er perfekt :) Det viktigste er å finne en som ikke bare ser pen ut inni og uttapå men også under, komplett og ryddig service og eierhistorik i tillegg til ok km stand. Også synes jeg vintern er en litt dum tid å hente en sånn bil, jeg måtte jo ha venta flere månder på å få kjøre den :wink:

Spurte forøvrig dama her om dagen om vi skal kjøpe større båt eller E24! Ho svarte kontant E24 :D Ho var var skeptisk til å begynne med men nå er ho med som bare det :)

Skrevet

mollyplugg kan du bruke de har jeg brukt de fungerer meget bra sitter som faen :D

gipåsanker er tingen hvis det er gipsplater iallefall

365030-jpg.jpg

Skrevet

gipåsanker er tingen hvis det er gipsplater iallefall

365030-jpg.jpg

Riktig det er mollyplugg det der :)

Skrevet

De fungerer knallbra! ;) så wicky, kjøp noen sånne, bor opp bull i veggen og skru de på plass, så skal du nok se at tven henger godt på veggen ;)

Skrevet

Er slike jeg testet først, som det var masse slakk i. Disse er nå fjernet og erstattet med en slik:

19-483_l.jpg

Ser ut til å funke mye bedre!

Skrevet
":3c3q0hn4]Er slike jeg testet først, som det var masse slakk i. Disse er nå fjernet og erstattet med en slik:

19-483_l.jpg

Ser ut til å funke mye bedre!

Ja disse fungerer også bra, har hengt opp endel høyttalere på div skoler med slike! og de henger der enda :mrgreen:

men de første der har jeg best erfaring med, kan det være at du strammet de for mye slik at de glapp i gipsen ?da blir det ikke mye feste

http://www.klikk.no/bolig/article422007.ece

wicky se denne du

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...