Larsinnj Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 ":2r1k9t97]Balanserte kabler har jo definitivt noe for seg, men da er det jo snakk om mellom cdspiller og forsterker, eller dac og forsterker. Da i den prisklassen hvor en faktisk har balanserte utganger og innganger.Slik som de 2 til høyre for de vanlige her: Det han kompisen min jatter om er mellom forsterker og høyttaler. Jeg kjører 80% av tiden gjennom hdmi fra pc. Vet ikke om man får balanserte utganger fra pc, men tviler sterkt på at min har det uansett. Balansert fra sluttrinn til høytalere forstår jeg ikke noen grunn til å ha, ikke hvordan det skal løses heller. Det man ønsker er balanserte signalkabler mellom Forforsterker, sluttrinn, Cd-Spillere etc. For å hindre å fange opp støy i anlegget som evt. forsterkes opp. Byttet til dyre balanserte signalkabler mellom en Electrocompaniet forforsterker mot to Midgard Oberon 6.1 monoblokker. Det ble en markant forandring i lydbildet. Jo, det kan jeg forstå, men meningen med posten min tidligere var at han jeg kjenner bare så på ledningen som går inn i terminalen bak på ene høyttaleren min å sa; "Huff, det er ikke rart det spiller dårlig! Du må jo ha balanserte kabler!" Jeg vet han ikke mente signalkablene, for de er inne i stereobenken.. Da mener jeg det er bullshit. Jeg mener at det spiller ikke så veldig stor rolle hvilke kabler man har mellom sluttrinn og element, så lenge de ikke er alt for små!
Thomaz Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jobber du på folkets kebab ? hehe erru frekk eller? Haha HAHAHHAHAH bitch got attitude.... Hehe er det no feil med å jobbe der ? Go kebab da
Jordfræsar Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Samsung lanserte (som dere sikkert har lest selv) 28 nye tv'r. De svarte pent med denne mot LG sin som jeg posta i går Woho It's kømming... "I løpet av 2012 lanserer Samsung sin første OLED-TV, nærmere bestemt en 55-tommer med 3D i det som blir den nye 9-serien." DA blir det å spare penger 1 år Får inderlig håpe prisen har kommet under 20 laken til da.
StianA Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Samsung lanserte (som dere sikkert har lest selv) 28 nye tv'r. De svarte pent med denne mot LG sin som jeg posta i går Woho It's kømming... "I løpet av 2012 lanserer Samsung sin første OLED-TV, nærmere bestemt en 55-tommer med 3D i det som blir den nye 9-serien." DA blir det å spare penger 1 år Får inderlig håpe prisen har kommet under 20 laken til da. i Tilegg er den 4 mm tynn Liker personelig samsung tver, kjøpte min 55" LED tv for ett år siden og angrer ikke på det, Knall tver! Angående Google apps så går den fort i glemmeboka hos meg selv om jeg har hatt den på telefonen i ett år hehe
Thomaz Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Samsung lanserte (som dere sikkert har lest selv) 28 nye tv'r. De svarte pent med denne mot LG sin som jeg posta i går Woho It's kømming... "I løpet av 2012 lanserer Samsung sin første OLED-TV, nærmere bestemt en 55-tommer med 3D i det som blir den nye 9-serien." DA blir det å spare penger 1 år Får inderlig håpe prisen har kommet under 20 laken til da. Er det mye forskjell på di nye og på di fra ett år siden? Har 1 år gammel Samsung 55" led 3D, men merker det frister med den der.
Jordfræsar Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Samsung lanserte (som dere sikkert har lest selv) 28 nye tv'r. De svarte pent med denne mot LG sin som jeg posta i går Woho It's kømming... "I løpet av 2012 lanserer Samsung sin første OLED-TV, nærmere bestemt en 55-tommer med 3D i det som blir den nye 9-serien." DA blir det å spare penger 1 år Får inderlig håpe prisen har kommet under 20 laken til da. Er det mye forskjell på di nye og på di fra ett år siden? Har 1 år gammel Samsung 55" led 3D, men merker det frister med den der. Denne gangen snakker vi OLED som er noe helt annet. Kan selvfølgelig ikke gå god før jeg har opplevd OLED. Men jeg har venta i noen år Det man leser rundt om er hvertfall ikke med på å dempe forventningene. I korte trekk er LED bakgrunsbelyst fra siden etc som regel. Et OLED-panel finnes det ingen bakbelysning, men hver piksel lyser hver for seg. Sterkere, klarere og bedre bilde. Kontrastforholdene skal være 10x opp fra LED. Men nei... vi får no se. Var ikke imponert over LED da første serien kom, men nå er det jo fint.
S.Hafsmo Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Får man en slik OLED TV uten crappy 3D tech. da?
Jordfræsar Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Angående Google apps så går den fort i glemmeboka hos meg selv om jeg har hatt den på telefonen i ett år hehe Nei alt fungerer av seg selv her, men er veldig fornøyd. Rimelig er det også og liker godt støtten de har mot både iOS/OSX og Win/Android siden. På gamlejobben kunne jeg ikke bruke iPhonen pga systemet og mailen ikke fungerte for begge enhetene samtidig. :/ Enten eller... Hafsmo: Jeg har mine tvil Ønsker heller ikke 3D.
Thomaz Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Angående Google apps så går den fort i glemmeboka hos meg selv om jeg har hatt den på telefonen i ett år hehe Nei alt fungerer av seg selv her, men er veldig fornøyd. Rimelig er det også og liker godt støtten de har mot både iOS/OSX og Win/Android siden. På gamlejobben kunne jeg ikke bruke iPhonen pga systemet og mailen ikke fungerte for begge enhetene samtidig. :/ Enten eller... Hafsmo: Jeg har mine tvil Ønsker heller ikke 3D. 3D er jo gromt !
babjorn Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Denne på kino i 3D http://www.imdb.com/title/tt1253864/ Faen å dårlig film å 3D, skjønner ikke at dem kan kalle noen filmer for 3D
Thomaz Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Pirates of carribean var ihvertfall bra på tv. Syns det 3D funker bedre på tv enn kino.
Jordfræsar Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Angående Google apps så går den fort i glemmeboka hos meg selv om jeg har hatt den på telefonen i ett år hehe Nei alt fungerer av seg selv her, men er veldig fornøyd. Rimelig er det også og liker godt støtten de har mot både iOS/OSX og Win/Android siden. På gamlejobben kunne jeg ikke bruke iPhonen pga systemet og mailen ikke fungerte for begge enhetene samtidig. :/ Enten eller... Hafsmo: Jeg har mine tvil Ønsker heller ikke 3D. 3D er jo gromt ! Ikke før man slipper brilla
Thomaz Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Er da ikke no problem med briller Tenk dem som må ha briller hele dagen !
[space] Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg var også dritskeptisk til 3d etter å ha sett det i noen butikker og ikke akkurat blitt overbevist. Hjemme funka det faktisk fett! Selv om det er døvt med sånne briller. 3d er noe de slenger på, ikke no du betaler for. Akkurat som alt annet dilldall på tven. "SmartTV" og det der... 55" OLED? Høres villt ut! Spesielt når oled kun har vært på 3"-10" skjermer før... Om dette er grunnet den nye måten å produsere det på ser jeg ingen grunn til at ikke ALLE bærbare leveres med OLED i løpet av et par år. FRYD!
Anbefalte innlegg