Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen må lighten up litt av dissa gutta. Alt dette rasismetullet har tatt helt av, greit nok at han prøvde å være moro med "mokkamann" (mørk mann) og men dreit seg ut. Han sier unnskyld og ingen tror med fullt alvor at han mener det. Dette er jo Otto Jespersen spøk anno 90 tallet (før folk ble skinnhellige og infisert med politisk og kulturell korrekthet).

+1!

Det interessante er at de som kaster seg over Plumbo er de samme som ynder å fremheve seg selv ved å bruke ord som åpenhet og toleranse...

Store hyklere kaller vi slike der jeg kommer fra.

Men jeg er bare en enkel gutt fra bygdenorge, og vi har vel ikke noe vi skulle sagt?!?

Skrevet

Mulig å være hårsår da eller? Alle og enhver burde hatt såpass selvironi at de tåler en slik spøk. Er vel ikke det verste han kunne sagt heller..

Skrevet
Men jeg er bare en enkel gutt fra bygdenorge, og vi har vel ikke noe vi skulle sagt?!?

Nei, vi er bare innavla attgrodde bondetamper uten noe form for intellekt. Vi vet ingenting.

Ikke raner vi kiosker eller kjører til jobb uten førerkort på normal basis heller..

Toleranse er like relevant som profitt bare man er på den økonomisk gunstige enden av uttrykket.

Skrevet

Får bare håpe at ikke Plumbo kommer på bimmers og synger Møkkabil... Da tror jeg dem ligger tynt an..

Edit; dem er hjertelig velkommen til kvinneforum.no for å synge Møkkakjærring...

Skrevet

Nei, vi er bare innavla attgrodde bondetamper uten noe form for intellekt. Vi vet ingenting.

Rart det der, hippe byfolk slenger alltid dette med innavl etter oss fra distriktene.

Men alle bondetampene jeg kjenner - myself included - stiller med fire forskjellige oldemødre, og fire forskjellige oldefedre. Hmm.

Skrevet
Får bare håpe at ikke Plumbo kommer på bimmers og synger Møkkabil... Da tror jeg dem ligger tynt an....

BMW = Bayersk Møkka Wagen. :shock:

Plumbo? Nei, ned i avløpet med dem!

Se, byfolk, jeg har lært åpenhet og toleranse jeg også. :D

Skrevet

F.........NN! Fikk en sms i kveld fra en som skrev han var intressert i bilen jeg anonnsere på finn, dom som jeg var svarte jeg på mail noen som jeg angrer på etter at jeg googlet hotmail adressen. Fyren skal vist vere en "svindler" på finn, eller hacker på en måte...

Er veldig lite kjent med sånt, så nå sitter jeg å er usikker på om han kan hacke seg inn på min data eller få ut personopplysninger på meg eller noe som helst

Bør jeg bekymre meg?? Føler meg litt dom nå :P

Mail adressen er vertfal: tore972@live.com

Svar meg!

Skrevet

Skal ikke være noe fare bare å svare han, så lenge du ikke oppgav noe personopplysninger. Eneste han vet nå som han ikke visste fra før er e-postadressen din. Du kan vel eventuelt bare sende en melding om at bilen er solgt om han pusher på om opplysninger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...