Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det skjer altfor lite i Norge når de har moccamenn som hovedoppslag over alt... Vokalisten i Plumbo er en jævla retard, Tshawe er en jævla retard og Kaizers-medlemmet er en jævla retard og alle disse tre trenger å bli beskytta mot seg selv. Enough already...

Jeg er ikke på FB, men dette er trolig noe av det mer intelligente som er skrevet der det siste døgnet... :applause:

Skrevet
Det skjer altfor lite i Norge når de har moccamenn som hovedoppslag over alt... Vokalisten i Plumbo er en jævla retard, Tshawe er en jævla retard og Kaizers-medlemmet er en jævla retard og alle disse tre trenger å bli beskytta mot seg selv. Enough already...

Jeg er ikke på FB, men dette er trolig noe av det mer intelligente som er skrevet der det siste døgnet... :applause:

Smart å kalle andre retard? Havner i samme kategori for min del.

Skrevet

Er idiot ett ord som klinger bedre i dine ører, og som er mer sosialt akseptert?

La meg...

Det skjer altfor lite i Norge når de har moccamenn som hovedoppslag over alt... Vokalisten i Plumbo er en jævla idiot, Tshawe er en jævla idiot og Kaizers-medlemmet er en jævla idiot og alle disse tre trenger å bli beskytta mot seg selv. Enough already...

Bedre?

PS. Jeg er ikke smart.

Skrevet

Det kan man selvfølgelig påpeke, men Noekult´s kommentarer er ikke fremsagt i samme hensikt som de andre uttalelsene (konteksten er helt avgjørende). Det er forskjell på å kommentere/agere i all offentlighet slik som Blokkhus, Røthing og Tshave... og det å kommentere kommentarene.

Berøringsangsten når det gjelder slike saker i Norge er til å ta og føle på. Nåde den som ikke er enig med folkeopponionen... og nåde den som ikke til enhver tid følger den gjeldende politiske korrekte holdning. Du skal ikke tro at du er noe... og din mening er ikke mer verdt enn den politiske korrekte mening. Indoktrinering... opplæring, instruering, utidig politisk påvirkning vil man kalle slikt i andre sammenhenger.

Skrevet

Det kan man selvfølgelig påpeke, men Noekult´s kommentarer er ikke fremsagt i samme hensikt som de andre uttalelsene (konteksten er helt avgjørende). Det er forskjell på å kommentere/agere i all offentlighet slik som Blokkhus, Røthing og Tshave... og det å kommentere kommentarene.

Berøringsangsten når det gjelder slike saker i Norge er til å ta og føle på. Nåde den som ikke er enig med folkeopponionen... og nåde den som ikke til enhver tid følger den gjeldende politiske korrekte holdning. Du skal ikke tro at du er noe... og din mening er ikke mer verdt enn den politiske korrekte mening. Indoktrinering... opplæring, instruering, utidig politisk påvirkning vil man kalle slikt i andre sammenhenger.

Jeg reagerte på ordet retard som ikke er noe bedre enn fittehøl. Og skal man kommentere, burde man bruke et språk som i det minste ikke legger seg på samme nivå som det man kommenterer i denne sammenhengen.

Skrevet

Jeg reagerte på ordet retard som ikke er noe bedre enn fittehøl. Og skal man kommentere, burde man bruke et språk som i det minste ikke legger seg på samme nivå som det man kommenterer i denne sammenhengen.

Jeg er delvis enig med deg i dette, men samtidig er denne reaksjonen selve essensen av hvordan det gikk galt da folk flest tolket uttalelsen "mokkamenn" for alvorlig. Blokkhus gjorde bare et dumt ordspill på "møkkamann" og forsøkte i samme ærend å være morsom på Madcon guttas bekostning. Det var ikke spesielt smart, men det var ganske sikkert ikke rasisme slik man normalt forstår begrepet.

Noekult mener selvfølgelig ikke at Blokkhus, Røthing og Tshave som personer i ordets rette forstand er mentalt tilbakestående eller åndsvake. Han refererer derimot til at uttalelsene/hendelsene, som riktig nok ble satt/begått av de nevnte herrene, er retarderte (altså at dumme). Konteksten er avgjørende.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...