Julianv Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Jeg sjekket på realoem for en stund siden, og da var alt opp til 3.6 helt likt o.0 Mens 3.8 hadde større. Hmm. Jaja uansett ikke store summen for nye bremser forann
Azeton Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Jeg sjekket på realoem for en stund siden, og da var alt opp til 3.6 helt likt o.0Mens 3.8 hadde større. Hmm. Jaja uansett ikke store summen for nye bremser forann Større bremser foran på m5 uansett. senere 3.8 versjonen har enda større. + veldig tidlig 3.6l har samme bremser bak som 525 mener jeg.
Jordfræsar Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Nei det er ikke til å legge under en sten at de to ikke er de mest opplyste lyktestolpene i gata.
noekult Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 ^Da jeg så klippet på VG TV så reagerte jeg på at Tshawe lo av vitsen............ Fittehølmoccamannretard! Apropos PORSCHE (hehe, må terge wicky124 litt ) Hihihihi... Also let me know as I have a connection at Porsche. The 911 line/tour is very very cool and Stuttgart is a true home of motoring and automobiles! Ordna meg ordentlig "factory tour" av Porsche til sommern, gjennom en fyr jeg kjenner via nett... Cooooooooooool... :)
Der Barockengel Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Det skjer altfor lite i Norge når de har moccamenn som hovedoppslag over alt... Vokalisten i Plumbo er en jævla retard, Tshawe er en jævla retard og Kaizers-medlemmet er en jævla retard og alle disse tre trenger å bli beskytta mot seg selv. Enough already... Jeg er ikke på FB, men dette er trolig noe av det mer intelligente som er skrevet der det siste døgnet... Smart å kalle andre retard? Havner i samme kategori for min del. Jeg må si meg helt enig med Jordfræsar. Rett og slett. noekult har et utmerket poeng, men i stedet for å skyte en fulltreffer ender han opp med et bomskudd: Begynner man å sette nedsettende merkelapper på dem man kritiserer, beveger man seg ned til deres nivå. Og da taper man. Det kan argumenteres med at djevel-henvisiningene til noekult vil kunne være religiøst støtende, videre er "retard" og "idiot" betegnelser som har vært brukt i psykiatrien. Noekult har demonstrert flere fine kvalifikasjoner på forumet, men kvalifisert til å sette utdaterte psykiatriske diagnoser via facebook har jeg ingen tro på at han er. Jeg kan også forestille meg at bruken av ord som "retard" og "idiot" kan vekke minner hos dem som f.eks. har hatt søsken med lærevansker og som har blitt plaget for dette i skolen. Dette kan igjen medføre at de reagerer negativt på det noekult skriver, selv om de i utgangspunktet er helt enige i budskapet hans. Og slik kan vi fortsette. Det tankevekkende som denne helgen til fulle har vist, er at mange nordmenn i dag tripper rundt og er livredde for å si noe som kan oppfattes som rasistisk, men hvorvidt noe er diskriminerende på annen måte, virker å være mindre farlig. At man ytrer meninger - også tildels sterke sådanne - uten å komme med nedsettende karakteristikker av på andre, kan umulig være for mye forlangt. PS. Jeg er ikke smart. Jeg er ikke overbevist.
noekult Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Nå føler jeg meg som en viss vokalist i et visst band Men er det greit når Jordfræsar pakker dritten penere inn? Nei det er ikke til å legge under en sten at de to ikke er de mest opplyste lyktestolpene i gata. Joda, dere har forsåvidt ett poeng. Sikkert ikke kult for folk som har tilknytning med *sett inn passende begrep her, jeg vil ikke skrive noe i frykt for politisk korrekt-ninjaen*. Edit: Jeg er ikke overbevist. Du kjenner meg ikke godt nok, jeg har mine "moments" Edit 2: Stavefeil
Azeton Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Virker jo som de bare venter på grunn for og få lov til å joine media.. Følte meg passe hardcore isted da jeg kjøpte meg svartkaffe
Nytern Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Lurer på å lage meg gokknett jeg.. Ett intranett som kun omfatter lokale hendelser og andre ikkenyhetsrelaterte ting fra det store utland! Kan ikke si at jeg har det bedre av å bli matet med all verdens elendighet og unødvendigheter dagen lang
Jordfræsar Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Lurer på å lage meg gokknett jeg..Ett intranett som kun omfatter lokale hendelser og andre ikkenyhetsrelaterte ting fra det store utland! Kan ikke si at jeg har det bedre av å bli matet med all verdens elendighet og unødvendigheter dagen lang Derfor jeg har zite på iPhonen eneste som mangler er de lokale nyhetene, men skjer ytterst lite i hedmarken uansett
Der Barockengel Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Lurer på å lage meg gokknett jeg.. Høres ut som en glimrende idé - så lenge du ikke monopoliserer gokknytt til bare å gjelde den delen av gokk der du selv bor.
Jordfræsar Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Lurer på å lage meg gokknett jeg.. Høres ut som en glimrende idé - så lenge du ikke monopoliserer gokknytt til bare å gjelde den delen av gokk der du selv bor. Jeg lagde meg en egen nettside med en liten nyhetsoversikt over de nettavisene jeg besøker. Lest fra rss uten bilder. Veldig behagelig egentlig.
Nytern Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Haha, alle skal selvfølgelig få Høres ut som at du har en fin greie gående der, Jordfræsar! Kanskje jeg skal prøve meg på noe alà det samme! Vært kjempekult med en gokknettapp ihvertfall! Sperrer alt av utenrikstullet og storbyvåset ute og inn med koselige nyheter om Gunda på 88 fra Torpa som melder om ekstra rød rognebær i hagen osv
Jordfræsar Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Jeg brukte bare jQuery mobile ui om det sier det noe
Anbefalte innlegg