liffi Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 e34 er gammelt skrap da. Kommer helt ann på hvordan man holder den ved like det har enda ikke hatt en e34 som er som Bunden av bøtta ! å har hatt en del av di nå
flonoen Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 S.Hafsmo: Du nevnte det var vrient å stenge ute disse tissetassene, denne brukeren startet 13 tråder på under 10 minutt, går ikke an å legge inn en sperre på antall nye tråder innefor et visst tidsrom da? F.eks maks 3 nye tråder pr 10. min. Da får man begrenset det litt iallefall.
Jordfræsar Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Like greit at man ikke kan starte en tråd før man har 5 poster for eksempel. Men jeg sendte en melding til Gunnar om å gå over til IP.Forum. Koster ikke skjorta og tror nok at fleste er med på det. Men ittno svar ennå
S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Like greit at man ikke kan starte en tråd før man har 5 poster for eksempel.Men jeg sendte en melding til Gunnar om å gå over til IP.Forum. Koster ikke skjorta og tror nok at fleste er med på det. Men ittno svar ennå Gunnar er en opptatt herremann, med mye pågang på innboksen, men jeg kan jo lufte forslagene. Moderatorene har forøvrig ikke tilgang på den administrative delen av forumet.
Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 H**vete så enkelt d er å sove når det presses store isflak mot skutesiden!! Rister hele jolla..
Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Nei vi ligger faktisk til kai, men vinden har snudd, så all isen på motsatt side av fjorden er kommet hit, og det høres ut som om de er på vei gjennom skutesiden og inn på lugaren.. Har prøvekjørt det nye RSW-anlegget i dag, som har amoniakk som kuldemedie. Morsomt å sette inn et flett nytt anlegg, siden det er STOR forskjell på driften fra vårt gamle Freon-anlegg (R22). Nå har vi alt på PLS og skjerm, så slipper å løpe halve rommet for å sjekke trykk og temperaturer osv. Regner med vi kaster tampene ila morgendagen og stimer mot Smøla for og hente trålene våre, og drar nordover for å fiske havets sølv
winchester Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Hmm, husker jeg fant gul Lamin-X på eBay til relativt lav pris kontra GS, men nå finner jeg den ikke igjen. Var ikke privatauksjon, så det burde vel ligge flere ute. Er det jeg som ikke kan å søke eller er det ingen der? Om noen tar seg bryet med å se etter, og faktisk finner noe, send meg en PM med link, har problemer med å holde følge med denne tråden i det tempoet den øker!
flonoen Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Jeg fant det, var dritvanskelig å finne det, ingen av de "fornuftige" søkeordene funket. Men jeg gidder ikke pm'e deg det, jeg edita en post jeg hadde mellom side 500 og 1500 her i tulletråden og putta inn linken der! Ta deg noen timer og les deg gjennom til du finner den du!
krholt Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Er det bare meg som ikke skjønte forskjellen på disse settene ? RSX769 is not for use with self levelling cars. ( EDC Electronically Adjusted Dampers ) RSX770 again not for use with self levelling cars ( EDC Electronically Adjusted Dampers ) Both for Touring 525TD 525T, 530i, 530D BMW Series 5 E39. Prøvde å finne ut hvilket sett som vil passe min preface 530dat uten nivåregulering...
Anbefalte innlegg