Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjapt spørsmål, kan jeg selv koble opp router for nytt bredbånd?

Har ikke hatt eget til nå, men har noe på gang.

Er det bare å plugge den i også er den oppe å går??

Skrevet
50 prosent på boardshop.no, hele sjappa... Inkl Go Pro kamera! :wink:

Kult! MEN den på halv pris er jo GoPro HD Hero 1? Jeg må ha GoPro HD Hero 2? Og den er det ikke 50% på? Isåfall link!

Skrevet

Kult! MEN den på halv pris er jo GoPro HD Hero 1? Jeg må ha GoPro HD Hero 2? Og den er det ikke 50% på? Isåfall link!

Nei, bare 1 ser det ut for ja. Du MÅ ikke, men du VIL! Mye kult der for deg, vil jeg tro? Jeg kjøpte for noen lapper! Er så billig at det er vilt! :D

Skrevet

Nei, bare 1 ser det ut for ja. Du MÅ ikke, men du VIL! Mye kult der for deg, vil jeg tro? Jeg kjøpte for noen lapper! Er så billig at det er vilt! :D

Jess. Men må bort med hip-hop stilen litt, jeg prøver å bli offisielt seriøs... Men mye skateboard-utstyr kommer jeg nok til å handle :)

Skrevet

Jess. Men må bort med hip-hop stilen litt, jeg prøver å bli offisielt seriøs... Men mye skateboard-utstyr kommer jeg nok til å handle :)

:lol::lol:

Jeg er ikke alene om den nei, hehe.. :P

Skrevet

Ler du? :lol:

Ja, har herjet fra meg nå. På tide å ta seg sammen :)

Skrevet

Haaha :lol::lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...