Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rimelig klar for sesong 5 av SAMCRO 8) For en utrolig konge serie det er!

Sons-Of-Anarchy-sons-of-anarchy-2878455-1024-768-602x451.jpg

Helt enig! 8)8)

Gleder meg som faen, noen som vet når det begynner ?

Skrevet

Er visst kaos her i oslo nå...snø overalt... og jeg kjører FWD... hadde kontakt med en selger igår angående kjøp av A6 Allroad igår... men siden han holdt til i bergen ville han ikke vente til at jeg kom og henta bilen ikveld, så han solgte den igår natt... nedtur...

Skrevet

Lurer på hvordan det går med audien med s-line på snøen nå..skraper litt i gulvet på vanlig snø... og med FWD... kan umulig gå bra... tror jeg skal dra ut sjuern istedet... slædde litt :P

Skrevet

Morro når biler står fast overalt opp her hvor jeg bor, og jeg og kjerringa er ute i en rød Golf 6 som bare karrer seg fint forbi alle som står langs veien :D Mange fjes som måper da. Haha. Tør ikke ta min ut idag. Ikke før det blir måka bedre her. Har jo trøbbel så det holder ellers det snør litt. Da setter jeg meg fast i gårdsplassen :D

Skrevet

Kan spørre i denne tråden da det kun er et lite spørsmål. Var ute å kjørte med E36en i dag, hadde vel en tur på ca 4 timer. På vei hjem fra en god handel, begynte bilen å nykke/rykke. Det skjedde ikke ved en spesiel situasjon, bare ved vanlig pådrag (opprettholde farten). Nykket vel rundt 20 ganger før hele bilen kvælte seg selv 500m fra huset. Fikk start på bilen igjen med engang, men den var litt ustabil på tomgang. Åpnet panseret og der lå det veldig mye snø over deksel, lykter og demperhus. Kan det være at jeg har fått vann i coil, tennplugger eller noe slikt? Er ihvertfall det jeg kan tenke meg, men hvis noen andre har noen andre tips er jeg lutter øre :)

Skrevet
Kan spørre i denne tråden da det kun er et lite spørsmål. Var ute å kjørte med E36en i dag, hadde vel en tur på ca 4 timer. På vei hjem fra en god handel, begynte bilen å nykke/rykke. Det skjedde ikke ved en spesiel situasjon, bare ved vanlig pådrag (opprettholde farten). Nykket vel rundt 20 ganger før hele bilen kvælte seg selv 500m fra huset. Fikk start på bilen igjen med engang, men den var litt ustabil på tomgang. Åpnet panseret og der lå det veldig mye snø over deksel, lykter og demperhus. Kan det være at jeg har fått vann i coil, tennplugger eller noe slikt? Er ihvertfall det jeg kan tenke meg, men hvis noen andre har noen andre tips er jeg lutter øre :)

Sjekk innsugsbelgen for rifter/hull :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre, takk skal du ha! :) Kan det være at luftfilter er tett? Har k&n konfilter med heatshield. Filteret har vel bare vært på bilen i 2-3 mnd.

Skrevet

Liker føret! :) Mercedesen er visst god på å ta seg fram! :) Her har jeg akkurat kjørt gjennom 40-50cm med snø som hadde føyka, brøyta seg igjennom så snøen kom opp på frontruta :)

403226_10151205770510341_801705340_22932696_778031871_n.jpg

Skrevet

De er jo ikke kjent for å like fukt så sjekk coil og pluggledninger osv :D Er jo også et kjent problem at innsugsbelgen sprekker og suger falskluft. Du får gi feedback på om du finner problemet eller ikke :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...