Fredrik 90 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 ":2dhgia15]Kanskje jeg må kjøpe meg en slik en neste gang. Synes de er fine!Hvordan er det med motorene og andre problemer med Audi? Er det kun 2,7biturbo som er veien å gå eller er 2,0d (også) skuddsikker? Jeg hadde en 06 Audi A6 2,4 med multitronic automatgir. Jeg må bare si først at det var en deilig bil, lekker som fy å se på og kjempeflott interiør 2,4 litern er forholdsvis tørst, men gir helt greit skyv og en NYDELIG lyd som veier opp for det høye forbruket. Min bil må forøvrig ha vært en såkalt "Mandagsbil" da jeg hadde nok av problemer med den Multitronic kassa røyk på min bil noe som viste seg å være er ett vanlig problem på A6 C6, så hold deg så langt vekk fra multitronic som du kan. 2,0 dieselen er alt for slapp i så stor bil, dette er en motor som har sitt hovedvirke i Passat og A4 og blir for knapp i denna. Forbruket er også forholdsvis høyt til liten diesel å være, og den må presses noen ganger for å kunne henge med. Vil mye heller anbefale deg 2,0 TFSI med firer og 170 bensinhester, særlig i disse bensin tider. Jeg savner A6en min på en måte men så er jeg også glad for å være kvitt den Ikke glem at man kan gjøre riktig så gode kjøp på E61 også om dagen
knut_olestad Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Stakkars husverten min har jamen fått mye trist de siste månedene.. Først døde faren, 3 uker senere døde søskenbarnet, og i går døde dattra til det andre søskenbarnet.. Hun ble bare 23..
VegarVS Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Heisann godtfolk!trenger hjelp om det er noen som kan har en gammel Mazda 1000 på hånda i innbytte på Audien.. er en 73 modell, som forsåvidt perfekt ettersom jeg hentet meg en strøken Combi-Camp fra 73 i Åmot i helja! den skal være bra i stand og er akkurat eu-godkjent.. noen som kjenner disse bilene? Har hatt 1300, men det er samme bil. Rust er det eneste du trenger bekymre deg for, alt annet bare går og går. En del undermotorisert, men det betyr lite på en slik bil. Kost på ett sett klassiske japsestyle alufelger så blir det fett okei, skulle vært lite rust på denne her.. tusen takk for godt svar ! men du vel vel tilfeldigvis ikke hvor det er greit å få tak i deler til slikt??
M|Fjeld Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Ja... da røyk dynamoen på bilen på vei til et super viktig møte.......
VegarVS Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Ja... da røyk dynamoen på bilen på vei til et super viktig møte....... på hvilken bil da ?
winchester Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 FYTTI GRISEN, ER DET MULIG! Skammer meg over å være norsk! ! Men han skulle uansett hatt en kule, kan ikke holde på sånn Der sa du det.
VegarVS Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 FYTTI GRISEN, ER DET MULIG! Skammer meg over å være norsk! ! Men han skulle uansett hatt en kule, kan ikke holde på sånn Der sa du det. se kommentarene under der da
Marius2002 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Huff, trist det der Knut. Så noen felles venner av oss fra Åndalsnes skrev at hun var dypt savnet.
winchester Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 se kommentarene under der da Hahaha, er ikke rasist, men enkelte av de kommentarene der er gullkorn.
Jordfræsar Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Noen som har en hurtiglader å anbefale for AA og AAA batterier?Sett på http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... =162198291 (1 times lading). Var å handla denne laderen. Det kommer en tikkelyd fra selve laderen når den er plugget i. Er det pga "puls" ladingen eller burde jeg bare få penga tilbake?
knut_olestad Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Heisann godtfolk!trenger hjelp om det er noen som kan har en gammel Mazda 1000 på hånda i innbytte på Audien.. er en 73 modell, som forsåvidt perfekt ettersom jeg hentet meg en strøken Combi-Camp fra 73 i Åmot i helja! den skal være bra i stand og er akkurat eu-godkjent.. noen som kjenner disse bilene? Har hatt 1300, men det er samme bil. Rust er det eneste du trenger bekymre deg for, alt annet bare går og går. En del undermotorisert, men det betyr lite på en slik bil. Kost på ett sett klassiske japsestyle alufelger så blir det fett okei, skulle vært lite rust på denne her.. tusen takk for godt svar ! men du vel vel tilfeldigvis ikke hvor det er greit å få tak i deler til slikt?? Deler ja, tror deletilgangen utenlands er en hel del større enn her, så sjekk ebay Huff, trist det der Knut. Så noen felles venner av oss fra Åndalsnes skrev at hun var dypt savnet. ufattelig, bare sånn helt plutselig er alt over liksom..
Jordfræsar Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Det er nok ikke farlig... ! Ja man må jo spørre Tenkte også at det kanskje var det "sikkerhets"-saken på laderen som det står omtalt i på produktsia. Man lærer så lenge man lever, eller var det lever så lenge man lærer?
M|Fjeld Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Ja... da røyk dynamoen på bilen på vei til et super viktig møte....... på hvilken bil da ? En caddy 1.9tdi. Møkkabil til tusen!
wicky124 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Var du på vei til bilsynet for å omregge den? Ja det var en teit spøk! sorry!!!! Skal spandere kebab på deg på KebabHot
Anbefalte innlegg