Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finnes endel av disse på eBay til en mer fornuftig pris.

er skeptisk til å kjøpe brukt på ebay... hva om den jeg kjøper også er ødelagt/blir ødelagt innen kort tid?Dumt å bruke 5tusen på den da...

Skrevet
noen som vet hvor man kan reparere Logic7 forsterker? Nekter å betale 15tusen for en ny en...

Se om du kan finne en reperatør for radio og tv'r lokalt i oslo. Her i byen er det en som tar slike reperasjoner og ofte gamle radioer fra krigens dager. Burde ikke være den største kostnaden.

Skrevet

Tror nok du får disse til langt uten fem tusen på eBay. Jeg hadde uansett ikke vært i tvil.

Skrevet

hvor i all verden har du drevet med kampsport? :P

Begynnte på Stoa ved Kampsport senteret, så i Grimstad en stund og så på "Kajakk-klubben" men det er noen år siden nå. Trener til daglig på Spenst :)

Skrevet
Verdens sprekeste/farligste mann er en shaolin-munk på 170cm. Så ro deg ned et par hakk azeton;) dynamitt på 170cm kan funke det også;)

Jeg vil se han slåss mot breivik når han er på krigsstien :lol:

Fredrik90: Jeg skal trene idag for første gang på 2 år! 8)

Skrevet
noen som vet hvor man kan reparere Logic7 forsterker? Nekter å betale 15tusen for en ny en...

Jeg hadde en reciver som ble ødelagt, og siden den ble kjøpt på Lefdal så ble den reparert gjennom de. Lefdal brukte noe som heter Dalens elektronikkservice as ( http://www.dalens.no/index_i.html ) Nettsiden virker veldig gammel osv... men jeg tror de vet hva de gjør når det gjelder forsterkere osv :) Jeg vet ikke hva det kan kostet siden jeg fikk det på garanti. Lykke til :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...