Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
noen som vet hvor man kan reparere Logic7 forsterker? Nekter å betale 15tusen for en ny en...

Jeg hadde en reciver som ble ødelagt, og siden den ble kjøpt på Lefdal så ble den reparert gjennom de. Lefdal brukte noe som heter Dalens elektronikkservice as ( http://www.dalens.no/index_i.html ) Nettsiden virker veldig gammel osv... men jeg tror de vet hva de gjør når det gjelder forsterkere osv :) Jeg vet ikke hva det kan kostet siden jeg fikk det på garanti. Lykke til :D

Snakket nettop med dem faktisk..fikk beskjed om at jeg kunne avlevere den til dem så kan de feilsøke den for 375kr (uansett hvor lang tid det tok) og deretter si ifra om de kan fikse den eller ikke...

Skrevet
noen som vet hvor man kan reparere Logic7 forsterker? Nekter å betale 15tusen for en ny en...

Jeg hadde en reciver som ble ødelagt, og siden den ble kjøpt på Lefdal så ble den reparert gjennom de. Lefdal brukte noe som heter Dalens elektronikkservice as ( http://www.dalens.no/index_i.html ) Nettsiden virker veldig gammel osv... men jeg tror de vet hva de gjør når det gjelder forsterkere osv :) Jeg vet ikke hva det kan kostet siden jeg fikk det på garanti. Lykke til :D

Snakket nettop med dem faktisk..fikk beskjed om at jeg kunne avlevere den til dem så kan de feilsøke den for 375kr (uansett hvor lang tid det tok) og deretter si ifra om de kan fikse den eller ikke...

Sounds like a good deal :)

Skrevet

Fredrik90: Jeg skal trene idag for første gang på 2 år! 8)

Jeg hadde nettopp ett lite opphold selv, men begynte for litt siden med vekter igjen. Har lett for å bli noen pauser av og til, særlig når man jobber mye :)

Men det er jo gøy å trene også, føle at man får gjort noe og holder seg sunn og frisk :)

Skrevet
Faaaaaaaen, nettleserne mine låser seg HVER gang jeg prøver å se filmer, samma om det er vg eller youtube. Noen som veit?

Prøv å reinstaller driver til skjermkort og se om det hjelper.

Eller kjøp deg mac og slipp slikt tull :)

Skrevet

Hehe! :) Liker uttalelsen til operasjonsleder.

976516236.jpg

Politiet i grøfta under utrykning

Føreforholdene på ulykkesstedet beskrives som ekstremt glatte og vanskelige.

Det medførte at selv politiet endte opp i grøfta da de rykket ut til ulykken.

Da politiet kom kjørende – i utrykning – fra fylkesveg 29 og skulle svinge sørover på riksveg 3 gikk det galt. Politiet fikk sleng på bilen, snurret rundt og endte opp med bakenden på bilen ned i grøfta – på motsatt side av vegen.

– Amatører. Man må kjøre etter føret, selv om dette var en bagatellmessig utforkjøring, sier operasjonsleder Vidar Pedersen ved Hedmark politidistrikt.

Skrevet

Dette skyver de nok elegant under en stol. Hadde det vært en annen stakkar som skulle ut på veien og hadde havnet rett frem hadde det nok blitt opprettet sak og "rutinemessig beslag av førerkort".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...