Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fytti helvete har for andre gang erfare hvor fokkings vondt det gjør når man glemmer og holde godt fast i en slag drill/borr sak før man begynner og trekke.... lå under bilen trangt og jævelig og skulle skru løs bensinpumpa og fikk den jævla drillen i hundre kilometer i timen rett i haka ! ÆÆÆV !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du tenker på har jeg også sett Erik. Han som sladder rundt i lyskrysset også rett ved siden av lyskrysset rett ved folk og biler osv. Den er jo helt syk!

Denne du tenker på?

Ihvertfall den jeg tenker på:)

Jeg og.

Wicky: Noen har kanskje ikke behov for en så stor bil, noen liker kanskje 5-serien bedre, prisen er forøvrig forskjellig også hvis du skal ha likt utstyrte biler og sist, men ikke minst, man får ikke 7-serie med motor utviklet av M-avdelingen :P Alle kjøper jo M5 i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt ja, trodde du mente nybil jeg. Men tipper en del kan være p.g.a. E61, men de som kjøper E60 brukt vet jeg ikke. Enten har de ikke behov for større bil, mulig deleprisene er høyere? Men E60 kontra E65 designmessig er jo en enkel sak da.. Ikke for å si noe dritt om bilen din, men jeg synes ikke E65 er så veldig pen, smak og behag, men frontlyktene og rumpa synes jeg de har vært uheldige med. Men enda så er det jo litt artigere å kjøre rundt med 7-serie enn 5-serie hvis man bare skal ha en bil fra a-b på komfortabelt vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg egentlig. Mulig at de fleste tenker 5-serie som familiebil, 7-serien blir vel for stor. Får jo mer bil og klasse for pengene på en 7-serie da, men må jo være en grunn til at den faller mer i pris enn 5-serien, mulig p.g.a. markedet er mindre, men det er jo nettopp det du lurer på, hvorfor markedet er mindre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lykkes med å logge inn på altinn idag?

http://e24.no/it/skatteserver-kneler-et ... g/20037485

Nettstedet Altinn.no - der likningen for 2010 i dag er blitt lagt ut - har knekt sammen under den store pågangen i formiddagstimene.

I forkant var det annonsert at nordmenn skulle kunne sjekke selvangivelsen fra klokken 08.00 tirsdag morgen.

På nettportalen Altinn.no møtes imidlertid det store flertallet av dem som ønsker å sjekke likningen av en feilmelding, og det er ikke mulig å logge inn for å få tilgang på personlige data.

- Det er veldig beklagelig at folk som ønsker å sjekke selvangivelsen ikke får mulighet til dette, sier Eva Karin Dahle Rabben, senior kommunikasjonsrådgiver i Skatteetaten, til E24.

- Vi jobber på spreng sammen med Altinn for å løse dette, og prøver å finne ut hva som er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...