Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å crosset oppi et grustak med HiLuxen i kveld! Endte opp med at jeg kjørte meg fast ganske bra! Sto en stund å molet før jeg kom meg derfra! :P Litt hjelp fra et par kompiser pluss enda en hilux, så gikk det etter litt om og men! :D Haha! :lol:

2r7yx79unnjwh7jcf2qc.jpg

20120126_193657.jpg

Skrevet
Har vært å crosset oppi et grustak med HiLuxen i kveld! Endte opp med at jeg kjørte meg fast ganske bra! Sto en stund å molet før jeg kom meg derfra! :P Litt hjelp fra et par kompiser pluss enda en hilux, så gikk det etter litt om og men! :D Haha! :lol:

2r7yx79unnjwh7jcf2qc.jpg

20120126_193657.jpg

Netthandelen (faktisk) pleide å ha billige og bra winsjer når jeg hadde Luxen min. Betalte ca 3k inkl frakt for min..

Skrevet

Kjedet meg litt.. fikk låne en E39 og fiksa litt på nødblinken

så E65 var ikke kult nok å skru på?!

Hehe, han kom mye senere.. hadde våkna da ;) Men som sagt.. du vet hvor du finner meg :wink:

Skrevet

jaja artig å få et jobbtilbud mens man er på jobb! mistenker dog at det er noe MTM eller såkalt pyramidegreier som jeg ikke har store troen på!

Får vel nesten bare undersøke litt:)

Skrevet
Noen som har noe fint / negativt å si om Audi S4 c4 ?

Vurderer å gå i annskaffelse av en slik i vinter, bare for morro skyld, men kommer da selvfølgelig til å gå for billigst mulig.

Bumper denne !

Tja, pass opp for billige alternativer da disse ofte er hardt kjørt..

Clutchen og fra fabrikk er svak og liker særs dårlig riv-starter, 5trinns kassa sliter mye med havari på 1.giret!

Ellers så er det gode biler som går bra og er morsomme å kjøre! :) Rå lyd i dem også :D

Skrevet
Noen som har noe fint / negativt å si om Audi S4 c4 ?

Vurderer å gå i annskaffelse av en slik i vinter, bare for morro skyld, men kommer da selvfølgelig til å gå for billigst mulig.

Bumper denne !

Tja, pass opp for billige alternativer da disse ofte er hardt kjørt..

Clutchen og fra fabrikk er svak og liker særs dårlig riv-starter, 5trinns kassa sliter mye med havari på 1.giret!

Ellers så er det gode biler som går bra og er morsomme å kjøre! :) Rå lyd i dem også :D

ALLE har sagt ca det samme om min bil også. E30 IX bruker opp clutcen på 25 min, girkassa tåler ingenting og det gjør ikke fordelingskassa heller, og frontdiffen knuser man heele tiden.

Jeg for min del har ikke hatt noen av problemene på tross av at bilen har hatt 1bar ladetrykk i flere år nå. Så vil tro at det har endel med sjåføren å gjøre også?

Skrevet

Tja, hatt 2 stk s4 sjæl, den ene fikk rådebank etter kun 1 døgn! :shock:

Den andre fikk havari på 1giret etter 3 dager..

Dette er gjenganger på disse bila, men som jeg beskrev tidligere. Disse blir ofte hardt kjørt, så forekommer vel av det..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...