Fredrik 90 Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Noen som har noe fint / negativt å si om Audi S4 c4 ? Vurderer å gå i annskaffelse av en slik i vinter, bare for morro skyld, men kommer da selvfølgelig til å gå for billigst mulig. Bumper denne ! Audi S4 C4 er i utgangspunktet en veldig artig bil med klassisk Audi femmer og gøyale vinteregenskaper. En S4 kan være en lunefull jævel eller ett trofast prakteksemplar, alt ettersom hvordan de er blitt behandlet. En kompis hadde en som ikke var pen, og han ga mer eller mindre faen i bilen og det straffa seg. Var stort sett alltid noe som var galt, virka noe så var noe annet kaputt men det skal sies at motor og drivverk var skuddsikkert. Vi ikke anbefale å gå for de billigste altså, da ville jeg nesten heller funnet en "Holmenkollenkjørt" 100 2,8 Quattro. Bilen de fleste rike familier med respekt for seg selv kjørte rundt i Holemenkollen med i 1992 C4 S4 har fått ett ufortjent dårlig bilde og rykte! Når noen nevenr bilen til meg i dag så tenker jeg automatisk, Ransbil, høy forsikring, 10" eksos stuss, amatørsota ruter, yndet tyveri obiekt og at det stort sett er idioter på 18 år med sneip i kjeften og ikledd gangster singlet bak rattet Synd fordi det er fabelaktige biler ellers.
Thomaz Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Har vært å crosset oppi et grustak med HiLuxen i kveld! Endte opp med at jeg kjørte meg fast ganske bra! Sto en stund å molet før jeg kom meg derfra! Litt hjelp fra et par kompiser pluss enda en hilux, så gikk det etter litt om og men! Haha! Artig å crosse litt i grus høl. . Overraskende go fremkommelighet på pajero Hjalp mye å tappe litt luft av hjula og.
Thomaz Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Må si det snør meget nå lover godt! Lover ikke godt. Bare masse salt og graps på veiene !
knut_olestad Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/01/27/nyhe ... /19949818/ Flott parkering..
Dirty Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Har vært å crosset oppi et grustak med HiLuxen i kveld! Endte opp med at jeg kjørte meg fast ganske bra! Sto en stund å molet før jeg kom meg derfra! Litt hjelp fra et par kompiser pluss enda en hilux, så gikk det etter litt om og men! Haha! Artig å crosse litt i grus høl. . Overraskende go fremkommelighet på pajero Hjalp mye å tappe litt luft av hjula og. måtte 2 traktorere til og til slutt lå bilen helt på sia i myra
Jordfræsar Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Må si det snør meget nå lover godt! Lover ikke godt. Bare masse salt og graps på veiene ! Gjelder bare E6 det her hvertfall
Dirty Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Må si det snør meget nå lover godt! Lover ikke godt. Bare masse salt og graps på veiene ! Gjelder bare E6 det her hvertfall Brukte 1.5 timer inn til jobb skulle i viktig møte med veidekke folk kom fra oslo og hele pakka bruker tilvanlig 35 minutter, så ja de måtte vente en liten stund, flaut!
Janthomas Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Må si det snør meget nå lover godt! Lover ikke godt. Bare masse salt og graps på veiene ! æsj salt!! Hide your car hide your keys, this salt aint gonna bring my car down on its knees!!
Marius2002 Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/01/27/nyheter/test/testing/19949818/Flott parkering.. Makan. Enkelte har svært lite mellom ørene.
Anbefalte innlegg