Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Nå snør det godt her, vet ikke helt om jeg liker det eller ikke men Har iallfall utrustet bilen med spade i bagasjerommet, dekk klister, to pakker med fliser (65kg) helt ytterst i bagasjerommet og full tank for vektfordelinga sin skyld. Bør komme meg greit fram nå i dette snøkaoset
Jordfræsar Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Kjøpes her : http://www.e30meet.com/tees Noen få igjen! De koster 200,- inkl frakt! Niice kjøpt! Kjøpte du jenta for 200,-?
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Noen få igjen altså? Tvillinger eller trillinger? firlinger?
Jordfræsar Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Nå snør det godt her, vet ikke helt om jeg liker det eller ikke men Har iallfall utrustet bilen med spade i bagasjerommet, dekk klister, to pakker med fliser (65kg) helt ytterst i bagasjerommet og full tank for vektfordelinga sin skyld. Bør komme meg greit fram nå i dette snøkaoset Bor fortsatt i Arendal eller flytta til Nordpolen?
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Nå snør det godt her, vet ikke helt om jeg liker det eller ikke men Har iallfall utrustet bilen med spade i bagasjerommet, dekk klister, to pakker med fliser (65kg) helt ytterst i bagasjerommet og full tank for vektfordelinga sin skyld. Bør komme meg greit fram nå i dette snøkaoset
///Magnusrc Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Endelig har e30n kommet inn i varmen og prosjektet har startet !
Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Nå snør det godt her, vet ikke helt om jeg liker det eller ikke men Har iallfall utrustet bilen med spade i bagasjerommet, dekk klister, to pakker med fliser (65kg) helt ytterst i bagasjerommet og full tank for vektfordelinga sin skyld. Bør komme meg greit fram nå i dette snøkaoset Bor fortsatt i Arendal eller flytta til Nordpolen? Vi er ikke vant til sånne enorme mengder snø på kort tid. Gjelder være godt rustet når man skal ut å leke seg i snøen
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Nå snør det godt her, vet ikke helt om jeg liker det eller ikke men Har iallfall utrustet bilen med spade i bagasjerommet, dekk klister, to pakker med fliser (65kg) helt ytterst i bagasjerommet og full tank for vektfordelinga sin skyld. Bør komme meg greit fram nå i dette snøkaoset Bor fortsatt i Arendal eller flytta til Nordpolen? Vi er ikke vant til sånne enorme mengder snø på kort tid. Gjelder være godt rustet når man skal ut å leke seg i snøen Har alltid en slik nødpakke i Chevyen. Dog består den av ting som spade (stål), slepetau, kjeledress, hansker (selvfølgelig), startkabler og alle tenkelige vesker som kan lekke ut. Har hatt nokk episoder på vinteren til å være litt paranoid.
asv Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Nå snør det godt her, vet ikke helt om jeg liker det eller ikke men Har iallfall utrustet bilen med spade i bagasjerommet, dekk klister, to pakker med fliser (65kg) helt ytterst i bagasjerommet og full tank for vektfordelinga sin skyld. Bør komme meg greit fram nå i dette snøkaoset Bor fortsatt i Arendal eller flytta til Nordpolen? Vi er ikke vant til sånne enorme mengder snø på kort tid. Gjelder være godt rustet når man skal ut å leke seg i snøen Hva er enorme mengder snø på kort tid?
SofaKingFresh Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Bilen din er skyhøy, Fredrik. Du setter deg ikke fast med den.
liffi Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Fin denna ! http://www.ebay.de/itm/Original-1985-BM ... 3f12ed7525
Sandersen Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Hmm, ja hvor da? hehe.. var vel ute en liten tur Så du svingte innom Wattis en liten tur Stemmeh leita etter slike visa gavekort, men det var ikke lett å finne. Fant det til slutt da men.
Dirty Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Nå snør det godt her, vet ikke helt om jeg liker det eller ikke men Har iallfall utrustet bilen med spade i bagasjerommet, dekk klister, to pakker med fliser (65kg) helt ytterst i bagasjerommet og full tank for vektfordelinga sin skyld. Bør komme meg greit fram nå i dette snøkaoset Bor fortsatt i Arendal eller flytta til Nordpolen? Vi er ikke vant til sånne enorme mengder snø på kort tid. Gjelder være godt rustet når man skal ut å leke seg i snøen Jaha? forskjell i arendal en kr.sand omegn da? vi har jo hatt mye snø de siste 10 vinterene
Dirty Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Hmm, ja hvor da? hehe.. var vel ute en liten tur Så du svingte innom Wattis en liten tur Stemmeh leita etter slike visa gavekort, men det var ikke lett å finne. Fant det til slutt da men. srbanken, kan kjøpes i minibanken himmla greit
Anbefalte innlegg