Dirty Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Klaraklok.bimmers.no Hva er feil når man er så svimmel og kvalm at man nesten ikke klarer å stå oppreist? Føler jeg besvimer snart her på kontoret Høres ut som et akutt tilfelle av for lite kaffe. spiser nok grønt i alle fall. Mulig jeg har drikket formye kaffe
Robkill Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 http://www.lommelegen.no/321319/virus-paa-balansenerven
Dirty Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 hmm får i meg nok veske ja! drikker og spiser på noe heletiden på jobb. alltid noe kaker og dritt få undersøke litt på nett ja! er ofte svimmel så
knut_olestad Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Lyst til å oppgradere bilen litt til sommeren! Forslag til hva som burde gjøres !? )Jada, den skal senkes.. Tenkte litt på å få på carbonleppe også, hadde blitt fint det? Dobbeleksos? Kantfelger!
knut_olestad Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Klaraklok.bimmers.no Hva er feil når man er så svimmel og kvalm at man nesten ikke klarer å stå oppreist? Føler jeg besvimer snart her på kontoret Blodtrykksfall, føles helt jævli, jeg svima av på jobb pga det.. Få i deg mat!
hylle Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 hmm får i meg nok veske ja! drikker og spiser på noe heletiden på jobb.alltid noe kaker og dritt få undersøke litt på nett ja! er ofte svimmel så Jeg har samme greia, hvis du ikke har virus på balansenerven så har du krystallsyken, og hvis du ikke har krystallsyken så er du enda mer uheldig og da har du noe som heter menieres. Jeg fikk først flere milde anfall slik du beskriver, veldig ubehagelig, men det går..., Helt til en dag, da smalt det noe jævlig. var helt sikker på jeg skulle daue, Ble henta i ambulanse og lå der i mange dager uten å få lov å dra hjem. benmargsprøve osv.. ai ai ai!! Etter det var det et helvete å trene opp kroppen igjen, ble svimmel bare av å fokusere øyene på noe, Å holde på maten var også et stort problem.. Etter det har jeg hatt anfall i ny og ne, Men nå er det over et halvt år siden sist, og jeg sverger, hver dag uten noe av det dritet der er lykke! Jeg tror svimmelhet er det mest ubehagelige et menneske kan bli utsatt for, det gjør ikke vondt, men satan så ubehagelig. se for deg at du sitter på en karusell x10, og du har ingen mulighet for å gå av...
DannyRS Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 tatt for slakt av RS500 Litt stusselig plaster på såret, men bra fyren ble tatt i det minste..
knut_olestad Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 tatt for slakt av RS500Litt stusselig plaster på såret, men bra fyren ble tatt i det minste.. De skulle solgt han i deler
Dirty Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 hmm får i meg nok veske ja! drikker og spiser på noe heletiden på jobb.alltid noe kaker og dritt få undersøke litt på nett ja! er ofte svimmel så Jeg har samme greia, hvis du ikke har virus på balansenerven så har du krystallsyken, og hvis du ikke har krystallsyken så er du enda mer uheldig og da har du noe som heter menieres. Jeg fikk først flere milde anfall slik du beskriver, veldig ubehagelig, men det går..., Helt til en dag, da smalt det noe jævlig. var helt sikker på jeg skulle daue, Ble henta i ambulanse og lå der i mange dager uten å få lov å dra hjem. benmargsprøve osv.. ai ai ai!! Etter det var det et helvete å trene opp kroppen igjen, ble svimmel bare av å fokusere øyene på noe, Å holde på maten var også et stort problem.. Etter det har jeg hatt anfall i ny og ne, Men nå er det over et halvt år siden sist, og jeg sverger, hver dag uten noe av det dritet der er lykke! Jeg tror svimmelhet er det mest ubehagelige et menneske kan bli utsatt for, det gjør ikke vondt, men satan så ubehagelig. se for deg at du sitter på en karusell x10, og du har ingen mulighet for å gå av... åi!! såpass ja nei håper da for guds skyld, det ikke blir så ille, har nok å stri med fortiden på sykehusfronten. Etter en ulykke, så går jeg 1 gang i uken på rehabilitering og trener opp skulder\rygg, mulig sjekke opp om det er en sammenheng med at jeg er svimmel Nei nok elendigheter nå naboen har kommet ut med nytt album men likte denne her sangen godt http://open.spotify.com/track/5eNvv2EH4la8N2Ducp27nE
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 hmm får i meg nok veske ja! drikker og spiser på noe heletiden på jobb.alltid noe kaker og dritt få undersøke litt på nett ja! er ofte svimmel så Reis til legen, tror ikke google kan erstatte legene. (ennå )
wicky124 Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 topgear, sesong 18, episode 1, stream-version http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 367806.htm
Fredrik Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 hmm får i meg nok veske ja! drikker og spiser på noe heletiden på jobb.alltid noe kaker og dritt få undersøke litt på nett ja! er ofte svimmel så Jeg har samme greia, hvis du ikke har virus på balansenerven så har du krystallsyken, og hvis du ikke har krystallsyken så er du enda mer uheldig og da har du noe som heter menieres. Jeg fikk først flere milde anfall slik du beskriver, veldig ubehagelig, men det går..., Helt til en dag, da smalt det noe jævlig. var helt sikker på jeg skulle daue, Ble henta i ambulanse og lå der i mange dager uten å få lov å dra hjem. benmargsprøve osv.. ai ai ai!! Etter det var det et helvete å trene opp kroppen igjen, ble svimmel bare av å fokusere øyene på noe, Å holde på maten var også et stort problem.. Etter det har jeg hatt anfall i ny og ne, Men nå er det over et halvt år siden sist, og jeg sverger, hver dag uten noe av det dritet der er lykke! Jeg tror svimmelhet er det mest ubehagelige et menneske kan bli utsatt for, det gjør ikke vondt, men satan så ubehagelig. se for deg at du sitter på en karusell x10, og du har ingen mulighet for å gå av... Jeg har også hatt virus (egentlig løsrevne krystaller) på balansenerven og man er ikke i tvil om at noe er galt hvis man får en slik svimmelhet (vertigo). Det kom plutselig midt på natten for 8-9 år siden. Jeg ble såpass svimmel at jeg ikke kunne orientere meg og iom. at det var helt mørkt i rommet var det ekstra ille. Jeg opplevde situasjonen som ukontrollert rotasjon i vektløs tilstand. Denne kraftige svimmelheten varte i ca. 1 uke og de første tre dagene var jeg sengeliggende (sitte-ligge i sengen). Alle nødvendige oppgaver som å gå på toalettet og spise var en stor utfordring (kastet opp ved den minste bevegelse av hodet). Etter 3-4 dager kunne jeg gå forsiktig rundt i huset når jeg fokuserte på et bestemt punkt foran meg. Tilsvarende hadde jeg en nattlampe stående på den andre siden av soverummet i tilfelle jeg skulle få et anfall midt på natten. Det hjelper å fokusere på et bestemt punkt. Det gikk vel 3-4 uker før jeg var helt uten antydninger til svimmelhet. Menieres har de samme symptomene (+ øresus), men er latent og kommer i anfall. Sykdommen skyldes væskeansamling i labyrinten (det indre øret) og fører med årene til døvhet. Det finnes ingen effektiv behandling mot sykdommen. Jeg har en svoger som har sykdommen (han er 55) og han har idag sterkt nedsatt hørsel, men heldigvis knapt så mange anfall som tidligere. Det finnes forøvrig mange andre årsaker til kraftig svimmelhet. Lavt blodtrykk, mangel på væske/mat, nakke/ryggproblemer, svulst, enkelte medisiner etc. Har man ofte tilløp til kraftig svimmelhet bør man absolutt konferere med en lege.
Tzunami Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Da har jeg satt på 13" på civicen og den er klar for eu-kontroll... Dette var ikke mye lekkert!!
Anbefalte innlegg