Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du har 2 stykker, nespresso som er kurant maskin, men man må bestille kapsler fra nettet, også har du dolce gusto, som du kan få kjøpt kapsler over alt: jernia, expert, rema, rimi osv osv.. jeg har billigste versjonen av dolce gusto, og er veldig fornøyd med den ;)

Skrevet
Det stemmer. Rygget for å henge hengern på min bil. Dro opp uten stress og vi fikk løst problemet :) Gøy!

Kult :)

Mulig han i mondeoen hadde kommet opp om han hadde kjørt utenom sporene han hadde polert opp også! :P

Skrevet

Han i Mondeoen er Azeton her inne :) Måtte hastekjøre en container, da ble det kjøring med sommerhjul på han... Hadde hjulpet litt å kjørt utafor spora, men sikkert ikke så mye, var en relativt lang oppoverstrekke :P

Skrevet
du har 2 stykker, nespresso som er kurant maskin, men man må bestille kapsler fra nettet, også har du dolce gusto, som du kan få kjøpt kapsler over alt: jernia, expert, rema, rimi osv osv.. jeg har billigste versjonen av dolce gusto, og er veldig fornøyd med den ;)

Hva er og anbefale da?

Er vell nesten så det er like så "enkelt" og handle fra nett ?

bor på ei øy, jobber også her, så er ikke så ofte inne i byen (Molde)

Skrevet

jeg er veldig glad i dolce gustoen iallefall, enkel å bruke, også kan man lage det meste av varm drikke, pluss iste og iskaffe osv, hvordan nespressoen er er jeg usikker på, foreldrene mine har den, men aldri giddet å sette meg inn i den, men tror bare du får avanserte varme kaffer med den...

Skrevet

Hva er og anbefale da?

Hvor mye kaffe skal det drikkes per dag?

Skrevet
Han i Mondeoen er Azeton her inne :) Måtte hastekjøre en container, da ble det kjøring med sommerhjul på han... Hadde hjulpet litt å kjørt utafor spora, men sikkert ikke så mye, var en relativt lang oppoverstrekke :P

Ehehe. Ja, det forklarer jo! ;)

Skrevet

Hva er og anbefale da?

Hvor mye kaffe skal det drikkes per dag?

Per i dag drikker jeg kun kaffe på arbeid!

Har kun kaffetrakter, jeg gidder ikke og sette på den kun for en kopp kaffe om mårran!

Men om jeg går til anskaffelse av en kaffemaskin nå, så blir det nokk litt oftere, da det er mye mer lettvindt! :)

Skrevet

Ja ser den ;) Nei selv hadde jeg Nespresso. Men synes kaffen ble kjedelig etterhvert og litt bitter i smaken til tider. Ikke så god kvalitet som jeg trodde. Bedre enn trakta, som natt og dag. Dyrt er det også i lengden synes jeg. Er man flere og har besøk blir det ofte ikke lønnsomt.

Men...

Handla meg da en helautomatisk som har kvern for kaffebønner. DeLonghi er merket. Mye bedre kaffe, ikke besk og bitter og føles ut som at den er bedre for magen. Og rimeligere i bruk. Kan også lage 2 kopper samtidig. Jeg drikker også mindre kaffe etter at maskina kom i hus pga. den dekker behovet bedre. Rart men sant. Sikkert fordi den er så god ;)

Liker også at jeg kan variere bønner, handle i butikken og ikke kun over nett f.eks.

Eneste du trenger er å fylle på vann og bønner, og tømme kaffegruffen en gang i blant fra oppsamler'n.

Skrevet
Det stemmer. Rygget for å henge hengern på min bil. Dro opp uten stress og vi fikk løst problemet :) Gøy!

Kult :)

Mulig han i mondeoen hadde kommet opp om han hadde kjørt utenom sporene han hadde polert opp også! :P

Kom meg ikke opp uten henger heller. De sporene du kaller polert ga faktisk grep, kom ned til asfalten. så feil kan man altså ta :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...