Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, prøvde for morroskyld å jobbe som telefonselger for NorgesEnergi en dag for et par uker sida..

Svært mange interessante samtaler :P:lol:

Skrevet

Norgesenergi gir vel strøm til innkjøpspris + et aldri så lite gebyr hver mnd? Regner med nettleie kommer uten om dette da, men høres jo uansett mye billigere ut enn andre alternativer.

Sikkert mye å spare for folk som bruker en del strøm. Jeg for min del har sikkert brukt ca 300 kroner i strøm på et halvår nå haha :P (noen fordeler er det jo ved å bo på en bitteliten hybel)

Skrevet
Norgesenergi gir vel strøm til innkjøpspris + et aldri så lite gebyr hver mnd? Regner med nettleie kommer uten om dette da, men høres jo uansett mye billigere ut enn andre alternativer.

Sikkert mye å spare for folk som bruker en del strøm. Jeg for min del har sikkert brukt ca 300 kroner i strøm på et halvår nå haha :P (noen fordeler er det jo ved å bo på en bitteliten hybel)

Haha :lol: bruker over 2000kw i måneden

Skrevet

Riktig :)

Skrevet
Ah, Molde er så fint i finvær. Sitter på fjellet jeg nå, pause nå da på formiddagsturen. zl1jjk3y634vj36n0vrq.jpg:)

I dag måtte jeg på med solbrillene, sola er helt nydelig her nå :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...