Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ford_f650_05.jpg

F-150 Raptor er tøff, men barskere bil en F-650 skal man lete lenge etter! :shock:8)

Pøh! Rammeløfta, tung, bil med rævva understell som er ubrukelig til alt.

Hiluxen jeg hadde før egna seg mye mer til offroading. Her med ekstra store hjul:

CIMG4876.jpg

Skrevet
Ånei, 30 pluss hørtes fælt ut. Eller.. :wink:

Valnesvannet i dag

DSC_0014-.jpg

Den leppa hørtes billig ut, men legg merket til en ting på bildet. Ser ut som kanalen er nermere bakken, og er det noe jeg (iallefall) syns er viktig så er det helheten fra siden..

Så jo veldig fint ut på Valnesvannet. :D

30 grader i sjøen er greit nok dersom man har tid til å hoppe utti. 50 grader i lufta er ikke så gøy. ;)

Vedr. kanalhøyden er den mye lavere enn fronten originalt på E38. Leppa "tar inn" litt av denne forskjellen. Bilen i illustrasjonen er sikkert en original Alpina, og ikke representativ for den som selges.

Skrevet
Blir jeg rik skal jeg ta en inn uten skilter, kun for å kjøre over Priuser i helgene.

Kjørte bak en Prius i går tidlig. Den velta ut myye mer eksosrøyk enn min kalde M20B25 med turbo og 10,5 AFR for anledningen..

Skrevet

Fy faen for noe drit. Damen har vært skikkelig forkjølet et par dager nå, og i dag kl 20.30 dro vi til legevakten i Åsane. Da fikk hun nesten ikke puste og hadde hovnet opp i ansiktet, samt at hun hostet i ett sett. Fikk beskjed om at de ikke hadde kapasitet men om jeg var rask til Legevakten i Bergen så var det ingen som ventet der.

Ok, raste inn til sentrum på 10 minutter. Da var det 4 stk foran oss i køen sa damen i skranken.

Vi satt oss ned og ventet og ventet. Kl 22 stenger de hovedinngangen og alle må gå igjennom ambulanse-inngangen. Klokken ble 01.30 og vi bestemte oss bare for å gå. Gikk ut mot ambulanse-utgangen og hva ser vi der? Jo der var de i full sving med andre pasienter.

De hadde glemt oss! Ble så steike forbanna at vi bare gikk, da kjerringa følte seg bedre.

Nei, Legevakten i Bergen er noe av det verste drittet som finnes. :evil::evil:

Skrevet

30 grader i sjøen er greit nok dersom man har tid til å hoppe utti. 50 grader i lufta er ikke så gøy. ;)

Vedr. kanalhøyden er den mye lavere enn fronten originalt på E38. Leppa "tar inn" litt av denne forskjellen. Bilen i illustrasjonen er sikkert en original Alpina, og ikke representativ for den som selges.

Hadde vel ca 7000rpm i 4. når bildet ble tatt.. Morro.. :)

For 500 er det jo verdt å gamle og prøve litt.. Fra bildet syns jeg ikke den så såå fet ut, men jeg er jo ikke gud :)

Skrevet
OK nå begynner det å bli latterlig, driter i størrelsen, er jo hvor leken bilen er som er det viktigste - derfor man elsker BMW :)

Latterlig? Beskrev 650'n som barsk, intet mer ;) Om jeg noen gang ville hatt en slik bil? Nei, trolig ikke :P

Skrevet
Fy faen for noe drit. Damen har vært skikkelig forkjølet et par dager nå, og i dag kl 20.30 dro vi til legevakten i Åsane. Da fikk hun nesten ikke puste og hadde hovnet opp i ansiktet, samt at hun hostet i ett sett. Fikk beskjed om at de ikke hadde kapasitet men om jeg var rask til Legevakten i Bergen så var det ingen som ventet der.

Ok, raste inn til sentrum på 10 minutter. Da var det 4 stk foran oss i køen sa damen i skranken.

Vi satt oss ned og ventet og ventet. Kl 22 stenger de hovedinngangen og alle må gå igjennom ambulanse-inngangen. Klokken ble 01.30 og vi bestemte oss bare for å gå. Gikk ut mot ambulanse-utgangen og hva ser vi der? Jo der var de i full sving med andre pasienter.

De hadde glemt oss! Ble så steike forbanna at vi bare gikk, da kjerringa følte seg bedre.

Håpløst..

Alltid venting der. Kanskje opptil flere timer. Men det er kanskje slik ellers i landet også?

Skrevet

Er vanlig praksis det ved alle landets sykehus det.. :roll:

Opplevde for knapt 2 år sida ekstremt sterke smerter i magen, dro på legevakta og ble sendt hjem med en pakke Pinex Forte.. :?

2 dager senere hadde det forverret seg til det dobbelte.. Dro på legevakten, måtte vente 5timer før jeg kom inn..

Da de først skjønte at noe var alvorlig galt så ble jeg i hui og hast sendt på operasjonsbordet.. #-o

Legen sa det var en av de værste blindtarms infeksjonen han hadde sett gjennom sin karriere.. Særs lite imponert! :roll:

Skrevet

Håpløst..

Alltid venting der. Kanskje opptil flere timer. Men det er kanskje slik ellers i landet også?

Ja jeg har opplevd å vente over 5 timer med brukket lillefing, men da var det helt stappfult.

Denne gang ble vi fortalt at vi var nr.4 i køen, og når du ser det går inn 6-7 stk før sykepleierne slutter å komme inn, så blir du frustrert. Var jo en far der med datteren sin, samt en kar som satt alene med bandasje på et par fingre. De ble jo glemt de også.

Og når du da går ut og finner ut at legene er i full sving med folk som kom for 30-40 minutter siden, da koker det over for min del.

Skrevet

Er latterlig i Oslo sentrum også. Med mindre du er skutt eller har hjerteinfarkt så kan du bare gå hjem hvis det er i helgen hvertfall. Vært der titalls ganger, 3-4 timer i forskjellige køer er helt vanlig. Man blir gal...

Skrevet
Er latterlig i Oslo sentrum også. Med mindre du er skutt eller har hjerteinfarkt så kan du bare gå hjem hvis det er i helgen hvertfall. Vært der titalls ganger, 3-4 timer i forskjellige køer er helt vanlig. Man blir gal...

Å dæven, har du blitt skutt et titalls ganger? hehe.. :)

Skrevet

Ble sendt hjem fra legevakt/røngten med punktert lunge. De så det ikke på bildene. Ikke før en radiograf kom på jobb så dem det og jeg ble ringt etter. Det var to dager senere.

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...