Dirty Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 På framsiden av db.no i dag:«Kvinner har alltid brukt utseendet sitt» -Det er ingen grunn til å bli sjokkert over Tone Damli Aaberge. Eller anta at hun er dum. - Uansett hva jeg gjør blir det feil -Nå svarer Tone Damli Aaberge på musikkvideo-kritikken. Les mer - Du er vakker naken, Tone -Aulie støtter Toppløs-Tone. Les mer Og dette er vel andre eller tredje dagen på rad? Gjør jo ikke noe det! Han herre Arfan Bhatti som får så mye mediadekning fotiden skulle heller hatt ei kule i skallen. bedre å se på Tone fin fin dame
flonoen Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Nei, gjør meg lite at Tone lager lettkleddvideo! Men det har jo ingenting for seg med 3 saker hver dag på fremsiden? Er jo samme video i alle sakene det snakkes om.
Fredrik Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Må ærlig innrømme at jeg er glad jeg er inne på markeded. Er ikke lett å være første gangskjøper nå. Forsåvidt så er det på en måte bra at man prøver å stagnere prisene, fordi den ville galloppen som har vært de siste årene kan ikke være så veldig sunn. Jeg driver å vurderer muligeten for å kjøpe rekkehus/enebolig og vil helst ha i Oslo-regionen, og aller helst i området jeg bor i nå. Utfordringen er at prisene fort blir 6mill++. Antagelig så er det mulig å finaniserer det, ved å leve veldig nøkternt i starten. Inflasjonen vil forhåpentligvis i løpet av 20 år spist opp mye, men det er alikevel alvorlig mye penger. viewtopic.php?f=9&t=179727&p=2185753&hilit=generasjon*#p2185753
knut_olestad Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 På framsiden av db.no i dag:«Kvinner har alltid brukt utseendet sitt» -Det er ingen grunn til å bli sjokkert over Tone Damli Aaberge. Eller anta at hun er dum. - Uansett hva jeg gjør blir det feil -Nå svarer Tone Damli Aaberge på musikkvideo-kritikken. Les mer - Du er vakker naken, Tone -Aulie støtter Toppløs-Tone. Les mer Og dette er vel andre eller tredje dagen på rad? Er det ikke forskjell på lettkledd og naken? I følge db er jo det tydligvis det samme. Og til noe annet, jeg føler det blir litt dumt å kommentere hvor fort jeg kjørte på vei til jobb når vedkommende som kommenterte det faktisk tok meg igjen, og hadde bilen full av unger..
316 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Herregud. Hu har ikke på seg mindre klær på stranda enn i filmen. Hva faen er dealen?!
Kjetil^^ Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Løp å kjøp folkens! viewtopic.php?f=38&t=216235
Jørgen Lie Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Vil få lov til å legge inn noen verbale skryteregler til en av brukerene her inne: hermanoo90 dro i går og tok en bil i betrakning for min far.! Det er noe han setter stor pris på, siden bilen befinner seg på østlandet, og vi bor i midt-norge. Jeg spurte hermanoo90 om han kunne tenke seg og stikke å se på bilen, og det gjorde han. Etter besøket hos bilforhandleren, prøvetur og besiktigelse av den aktuelle bilen, så ringte han meg opp og kom med en liste over hva han hadde sett/hørt og gjort seg som inntrykk av bilen, som jeg fortalte videre til gammlingen..! Det kaller jeg "god kammerat"!! Nok en gang: Tusen hjertelig takkhermanoo90, dette var meget flott gjort av deg!!
Jordfræsar Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Herregud. Hu har ikke på seg mindre klær på stranda enn i filmen. Hva faen er dealen?! Kanskje det hjelper å se de sydenbildene igjen? Venninna hennes hadde finere boobies
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Nye Grand Cherokee er nå på høyde med X5 og ML i kvalitet til halve prisen! Tror du har glemt noe som heter opplevd kvalitet, blant annet... GC er IKKE en konkurrent til X5 og ML! Opplevd kvalitet avhenger fra person til person, men sett deg inn i nye Grand Cherokee først. Og glem ikke at denne koster halvparten X5 Han herre Arfan Bhatti som får så mye mediadekning fotiden skulle heller hatt ei kule i skallen. Enig! Hvem faen tror han at han er, kommer hit og truer konge og statsminister Skulle vært på hue og ræva ut med en gang!
Jørgen Lie Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 kunne heller trua mettemarit og ari behn...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 kunne heller trua mettemarit og ari behn... Må si at jeg digger den norske kongen (e65-eier ) og dronninga.. og selve kulheten med monarkiet... Men kan dessverre ikke fordra mettemarit eller aribehn... kvalme begge to...
Jørgen Lie Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 kunne heller trua mettemarit og ari behn... Må si at jeg digger den norske kongen (e65-eier ) og dronninga.. og selve kulheten med monarkiet... Men kan dessverre ikke fordra mettemarit eller aribehn... kvalme begge to... Ja, på den biten er jeg faktisk enig med deg.. Mette Marit, kanskje ikke sååå ille bortsett fra noen kjoletabber osv, men AriBehn er ikke min favoritt heller.. Der er Kongen og Dronninga en annen liga ja, spes når d kommer til kjøretøy
Anbefalte innlegg