wicky124 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 ikke så veldig glad i leepu og bernie... serien er vel morsom sånn sett... men er vel "livsfarlige" biler de bygger....
Erebus Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Landsforeningen mot orddeling har tatt ut tiltale mot signaturen din Wickster, forvent deg besøk på døren i løpet av kvelden... Forresten, hva gjorde du med all rusten på alfaen din? Bildene jeg så under må jo ha gjort at prisklassen var " please noen kom å hent vraket".
DannyRS Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Mye jallamekk hos leepu og bernie. Og polakker/litauere som skrur. Hehe. Når de er i UK iallefall.
DannyRS Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Landsforeningen mot ordeling har tatt ut tiltale mot signaturen din Wickster, forvent deg besøk på døren i løpet av kvelden... snip Speaking of.. Fikk boka AMO gav ut til jul. Regner med at du kjenner til de. Artig lesning det.
flonoen Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Synes synd på han, ja! Han mente det ikke. Det kunne vært hvem som helst... Det er SÅ fort gjort. Stakkars.. Visste vel ikke hva eller hvor han skulle gjøre av seg.. Uheldigheter skjer Enig der. Tøft gjort av han å faktisk dra hjem til kona, si ifra hva som har skjedd, for så å melde seg selv. Er ganske så uenig i dette. Hva om personen han traff ble liggende med knekt nakke og luftrøret i klem? Om sjåføren da hadde stoppet kunne han med enkel førstehjelp ha reddet livet hans. Hva om personen som blir truffet kommer ganske godt fra det, bare noen knekte bein som gjør at han ligger der hjelpesløs og fryser ihjel? Kanskje ingen av de scenarioene som inntraff denne gangen, men samme faen hva som hender kjører man ikke videre. Han har sikkert hatt det helt jævlig, kan godt hende det er en oppegående kar som har vert skikkelig uheldig. Men jeg synes ikke synd på han i to sekunder engang. Det er fort gjort ja, men det bør også være fort gjort å komme til hektene igjen og faktisk tenke over konsekvensene av sine handlinger.
noekult Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Liv kan kanskje t.o.m. reddes hvis man går tilbake til ulykken og prøver å hjelpe...
Erebus Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Det er bare èn riktig ting å gjøre i en slik sammenheng. Stopp bilen, utfør førstehjelp parallelt med at du ringer det inn og er hos vedkommende til personell ankommer stedet.
Fredrik Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Apropos den nye signaturen din Wicky... hvor mange dører har en Porsche 356?... viewtopic.php?f=6&t=95113&p=2282428&hilit=dr%C3%B8mme+cab#p2282428
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 39 åring tatt for drapet på faren til Stella Mogabagakebabi. Stakkars dude, for et helvete han må ha hatt. Helt enig! Han visste helt sikkert ikke hva han skulle gjøre, fordi jeg tviler på at han gjorde det med vilje. Han må ha gjennomgått tre virkelig vonde dager. Vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en sånn situasjon, man vet det ikke før man står midt oppi det
316 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Gikk nettopp på Rimi for å handle. På vei tilbake hørte jeg "bang" i rundkjøringa, skjønte at noen kræsja... Da jeg kom dit så jeg at det var onkelen til dama som hadde blitt rævkjørt i sin SPLITTER nye F11. Fy faen.............
opasb Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 trist dag for mange på jobben min.. heler Miras Konsernet er gått konkurs Nordnorges største verkstedkonsern er ingenting lengre... men jeg har flere jobbtilbud og er glad for det... http://www.miras.no
Nagin Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 39 åring tatt for drapet på faren til Stella Mogabagakebabi. Stakkars dude, for et helvete han må ha hatt. Helt enig! Han visste helt sikkert ikke hva han skulle gjøre, fordi jeg tviler på at han gjorde det med vilje. Han må ha gjennomgått tre virkelig vonde dager. Vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en sånn situasjon, man vet det ikke før man står midt oppi det +1 Fyren var garantert isjokk. Dere kan lett si dere hadde stoppa men vet dere virkelig hvordan dere hadde reagert i den gitte situasjon ? Neppe
flonoen Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Lite tankeeksperiment Sakset fra et tidligere innlegg av Fredrik (90): "At det ikke skal gå ann å få ha en fin bil i fred, er så mye søppelmennesker rundt forbi som bare vil andre vondt! Man kan ikke parkere noen plass uten å enten være redd for hærverk, parkeringsbulker eller tyveri, eneste måtte være i sin egen garasje på egen tomt." Jeg har ikke til overs for parkeringsbulker, men det er sånt som skjer. Desverre. Tenk om Ole-Harry Kjellhaugen på 23 som akkurat har mistet jobben og er ufaglært stopper ved sida av bilen din, åpner døra, er uheldig og lager en liten bulk. "Shit" tenker Ole-Harry, dette har ikke han råd til, har jo unge som venter hjemme, ingen inntekt og lite penger oppspart. Ajajaj han synes så synd i han som eier den fine e91'en, men får panikk og bare stikker avgårde. Dette er altså et søppelmenneske. MEN. En person som kjører ned et menneske, ikke ofrer personen en tanke (det kan han ikke ha gjort, for da måtte han jo ha overveid om personen kanskje var i live, og man lar ikke folk ligge hjelpesløs langs veien om vinteren i Norge), bare kjører hjem og gjemmer bilen og venter tre dager på å stå fram (når det kanskje demrer for han at han uansett neppe kommer fra det, avisene skriver om overvåkningskameraer som har plukket opp bilen osv.), han er det faktisk synd i? Jeg sier ikke at dette er djevelen selv, for det er han sikkert ikke. Han er bare ufattelig dum, og jeg synes iallefall ikke synd i han. Hadde han stoppet derimot... Edit: Bare presisere, er ikke ute etter å "ta" deg nå Fredrik, søkte bare etter et tidligere innlegg av deg siden du var siste som skrev om saken. Hadde sikkert klart å funnet tilsvarende om hvem som helst andre her.
Anbefalte innlegg