Spretter Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Bruker selv focal, har ikke bilde tilgjengelig, men her er noen jeg fant på nett Selv hadde jeg noen Focal Chorus 836v foret med parasound! Knall høytallere med meget pen lyd, og saftig trykk! Hadde mye av den "punchen" Klipsch har i bassen, uten at de kan bli for lyst og skrikete, Supre saker:) Hadde selv 836 før RF82, og Focalene var jo kastrater i forhold. Solgte Focalene og kjøpte Klipsch. Da ble det trykk Hornene er ikke skarpe, men detaljerte, og de spiller høyt med stålkontroll! "S"ene var mye tydligere med Focal, noe som ble slitsomt. Har Yamaha som er egentlig en perfekt match med Klipsch.
joachim sørlie Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 det er blitt helt helt sykt det med ungdomskole elver, de jentene er jo helt ville.. seriøst, har en hjemme nå som går på ungdomskolen, og når hun forteller om hvor stort sexpress osv det er der, blir helt skremt jeg.. 8 klassinger suger guttene og ligger med gud og vær man og skriver om det på face etterpå... sånn var det ikke for 4 år siden når jeg gikk på ungdomskolen..
Jordfræsar Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Nei ungdommen får vel skylde på den nye reformen som kom. Ansvar for egen læring, som får en litt annen betydning i denne sammenhengen.
Eksos Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Audiopro høytalere som blir drevet av HK, og videre assistert av en XTZ W12 spiller greit nok for mine ører Audiopro er slett ikke dårlige høytalere, men jeg er ganske sikker på at Yamaha funker bedre enn HK på dem. Subben din har jeg to av så den vet jeg virker.. Ikke utenkelig, har bare testa med den HK'en jeg har nå, som uansett begynner å dra på åra... Får vell gjerne bedre forsterkere til en billigere pris generelt nå, så recieveren jeg betalte 7000 for for noen år siden, spiller nok ikke mye bedre enn en til 3-4000 nå vil jeg tro? A4.80 heter frontsettet, egentlig litt for store i yttre mål for plassen sin del, men ingen kan nekte for at stort er kult (2x10 i frontene, størrelse deretter) Resten av høytalerene mener jeg på heter stage88 eller noe...
Jordfræsar Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Fant igjen denne her... hu ene tar helt av rundt 1.40-ish.
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 det er blitt helt helt sykt det med ungdomskole elver, de jentene er jo helt ville.. seriøst, har en hjemme nå som går på ungdomskolen, og når hun forteller om hvor stort sexpress osv det er der, blir helt skremt jeg.. 8 klassinger suger guttene og ligger med gud og vær man og skriver om det på face etterpå... sånn var det ikke for 4 år siden når jeg gikk på ungdomskolen.. Må si meg enig der, det har skjedd en fæl utvikling på kun få år Vi hadde jo selvsagt noen sklier blandt jentene i klassen på ungdomms skolen men dette var jo før facebookens tid. Huff, føler meg plutselig så gammel nå, er pine meg 7 år siden jeg gikk ut av 10. klasse
knut_olestad Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Da jeg gikk på ungdomsskolen for 300 år siden så var det stort om noen klina på fest.. Nå er det ingen som løfter ett øyenbryn om samtlige gangbanger på fest omtrent. Lurer mest på hva slags syn de vil ha på seg selv når de vokser opp.
joachim sørlie Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 det har skjedd mye på 4 år siden jeg var der.. nå driver jo alle med alle hele tiden, og tenker kun på sex sex og atter sex kun for og fremheve seg selv blandt guttene.. og guttene er jo helt blåst i hodet dem også..
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Jeg husker ikke når jeg gikk på ungdomsskolen, men er 89-modell. Anywhos, hos oss var det styr om noen klinte. Sex ble liksom ikke så aktuelt før 10ende.. Noen jenter selvfølgelig var tidligere ute, altså 8ende, men de ble sett på som skitne tøser.Samme med sminke og klær. I 7ende brukte ingen av jentene sminke og klærne var gjerne fra H&M. Nå sminker de seg helt fra 3., 4. Klasse.. Og klærne er gjerne dyre merkeklær. Glad jeg vokste opp når jeg gjor
noekult Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Er ikke bare ungdomsskole altså... Norge er jo nå kjent som et land der det er paradis pga jenter er deilige OG billige. Av og til blir jeg helt satt ut av hvor lett det er å få de single jentene til sengs. Er seriøst ingen utfordring lenger. 18 eller 35,løse tøser i hopetall over hele landet...
Janthomas Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Bruker selv focal, har ikke bilde tilgjengelig, men her er noen jeg fant på nett Selv hadde jeg noen Focal Chorus 836v foret med parasound! Knall høytallere med meget pen lyd, og saftig trykk! Hadde mye av den "punchen" Klipsch har i bassen, uten at de kan bli for lyst og skrikete, Supre saker:) Hadde selv 836 før RF82, og Focalene var jo kastrater i forhold. Solgte Focalene og kjøpte Klipsch. Da ble det trykk Hornene er ikke skarpe, men detaljerte, og de spiller høyt med stålkontroll! "S"ene var mye tydligere med Focal, noe som ble slitsomt. Har Yamaha som er egentlig en perfekt match med Klipsch. Hehe ja da har du vel ikke hatt nok effekt på focalene.. de trykte like mye hvis ikke mer enn rf82, men sleit litt mer på dypbassen! men her er det mye som spiller inn, som rom, effekt osv:)
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 .. jenter er deilige OG billige. ... "Vi liker billige jenter og dyre ting" sa en kompis av meg og sprettet champagneflasken. (for de som måtte lure så var det sagt spøkefullt)
VegarVS Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 men hadde vi hatt sjansen i vår tid til å debutere i 7-8 klasse, så hadde vi vel også gjort det!
Marius2002 Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 men hadde vi hatt sjansen i vår tid til å debutere i 7-8 klasse, så hadde vi vel også gjort det! Det er godt mulig. Det er jo en fantastisk ting man aldri kan få for mye av. Men den mer voksne meg sier idag at 8ende er litt tidlig.
Anbefalte innlegg