S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Noen som vet hvordan m60b40 motorene er ? Skuddsikre. Stram boltene på oljepumpa ved førstkomne oljeskift, så er det bare å gassa på.
SofaKingFresh Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 HAHAHA, ZIBIRI. DU ER HELTEN MIN. Skjønner ikke hvor du finner på alt sammen du har å si G-E-N-I-U-S. Hva som er galt med å "puuke" en på 190kg, er at hu er feit, og det tenner meg ikke. Og, øl er smak og behag. La det ligge nå, Zibiri.
Yngvejos Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Utvanna? Corona er utvanna, kom med ett eksempel på noe bedre i så fall først! Så og si alt øl inkludert munkholm smaker bedre enn Tuborg. Skal man på død og liv drikke trygdepils, er seidel et mye bedre alternativ. Eneste måten å skille mellom Tuborg og piss, er at Tuborg serveres kald.
316 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Noe bedre enn Tuborg? Alt er bedre. Nå drikker jeg Frydenlund. *Håndverk* *Kvalitet* *Tradisjon*
Concep Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Noen som vet hvordan m60b40 motorene er ? Skuddsikre. Stram boltene på oljepumpa ved førstkomne oljeskift, så er det bare å gassa på. Okei, Den jeg ser på bruker kjølevann, merkbart mer når det er kaldt i lufta og du har full guffe på vifte og varme. Hva kan dette være ? topp pakning eller registeret ?
Zibiri Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 HAAALLOOOO?! Er det virkelig ingen med smak her inne ? HAAALLOO? Nei nå logger jeg av, hadde det i det minste blitt nevn noe som Pokal hvertfall så kunne det vært greit ...men nei huff. God jul
noekult Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg, for min del, klarer ikke å skjønne at dere hakker på en fyr sin smak...
Zibiri Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Så du mener Pokal er bra pils også ja? Du kan ta den onde ironien din og putte oppi ei Pokal flaske... eller Tuborg om du vill, så skal jeg drikke opp ølla med glede og stolthet å pisse den på deg etterpå
Concep Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Kjenner mange som foretrekker Tuborg jeg, men for min del liker jeg best Ringnes pilsner av ''billig ølene'' Budweiser og Estrella dam som absolutt favoritter !
316 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Jeg, for min del, klarer ikke å skjønne at dere hakker på en fyr sin smak... Tuborg: Kvalitetsøl:
SofaKingFresh Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Så du mener Pokal er bra pils også ja? Du kan ta den onde ironien din og putte oppi ei Pokal flaske... eller Tuborg om du vill, så skal jeg drikke opp ølla med glede og stolthet å pisse den på deg etterpå Jeg liker deg best, Zibiri, når du er logga av Bimmers. Dønn ærlig.
Markus E30 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Hva drikker dere når dere er på byn a? Her får man bare mack og corona så da er valget lett og det er corona Tuborg drikker jeg om jeg har lite penger eller bare for å bli full
[space] Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Budweiser er høgg, men en kan drikke både det og Corona om en har glutenallergi. Verd å vite! Selv drikker jeg Tuborg uten å tenke noe mer over det. Litt kjedelig ved siden av diverse kraftige juleøl osv, men det funker og ikke minst er det billigst. Har drukket Tuborg helt fra "starten". Kjøper en 12 Corona må en jo spise knekkebrød i 14 dager etterpå. Håpløs pris... På byen drikker jeg "en halvliter". Beste ølen får en på bowlinghallen ved Peoples: San Miguell på frostede glass. NYDELIG.
asv Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Lurer på om det er Dahls de serverer her.. utvanna som sådann Noekult: Var ikke du på leiting etter corvettehjul mener jeg å huske? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32511636
Anbefalte innlegg