wicky124 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 gått 1,5time av denne superball hypen... slår av og går og legger meg...not my cup of kebab... Tror nok superball er noe ala Nascar. At man må drikke øl mens man ser på for å sette pris på det. all denne ølsnakkinga irriterer meg.... Jeg har veldig lyst på pizza nå... men tror ikke kona liker at jeg drar ut midt på natta for å kjøpe mat som fører til enda mer vektøking...hmm...
Yngvejos Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Wicky, jeg skal snart inn til lunch. På menyen står det "Pizzabuffet".
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 gått 1,5time av denne superball hypen... slår av og går og legger meg...not my cup of kebab... Tror nok superball er noe ala Nascar. At man må drikke øl mens man ser på for å sette pris på det. Jeg var på en Am-Fotballkamp en gang vi lå i LA. Nokså imponerende stemning på store arenaer, og ikke minst, blir det straks mere interessant etter et par kalde.
wicky124 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 vel du jobber natt så who cares lizzom... og etter lunchen så skal du sikkert på msn igjen..eller..hmm...du får jo betalt mens du er her på bimmers/msn.... greit fuck u.
wicky124 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Eneste kule med superball må være cheerleaderne....
S.Hafsmo Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Finnes det kebabsuppe? Eller kebabgryte? Har spist kebabgryte i Tyrkia. Gode greier.
noekult Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Nope, amerikansk fotball er ikke noe for meg. Natta.
Skaar Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Amerikansk fotball er spennende om man setter seg inn i det. Jeg og to kompiser har sett minimum en kamp pr runde denne sesongen, ofte 2 og 3 da vi har forskjellige favoritt-lag. Så idag var det noen kalde (Frydenlund for smaken, og Budweiser for Amerika-stemningen) samt pizza og burger. Stemning!
OveN Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Amerikansk football er ikke særlig spennende om man ikke kan reglene.. Etter noen år her borte finner jeg football langt mer underholdende enn soccer. Men ikke noe tvil om at i USA er sport og alkohol to gode venner! Har vært på endel basket og football games og stemninga er ganske grei Når jeg gikk på college her borte var det ca. 40000 folk og så på college football kampene på campus, og dette var et ubrukelig lag som kom på sisteplass i ligaen hvert år. I Superdomen i New Orleans her jeg bor er det ca 76000 tilskuere per kamp, alltid utsolgt. Livat!!
Torek Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 og ehh... vil ha! http://www.uploads.co.za/files/0s3xphg1ghz3hecf88lt.jpg Jeg kunne ha solgt sjela mi for de der <3
Dirty Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hva en tur på hovden i helgen morro med gopro http://vimeo.com/36252458 http://vimeo.com/36249322
Clerion Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hva faen er det han ene karen har på hue? XD En hel rev?
Dirty Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hva faen er det han ene karen har på hue? XD En hel rev? Hehe er en Coyote
Anbefalte innlegg