FredrikE24 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Automatisk kjørebok, så det er greit.. Flere som har det også på skolen.. Men får kanskje ta noen telefoner til disse høyere makter som gjør alt så mye vanskeligere Ved bokettersyn kan det bli et problem, selvom det er automatisk kjørebok er det ditt/firmaets ansvar at bilen blir brukt etter regelverket. Kjøreboken lages automatisk, men hjelper jo lite om bilen ikke er blitt brukt etter regelverk og dette er lagret. Nå vet ikke jeg hva slags kontrakt du har skrevet med ditt firma ved bruk av firmabil om ansvaret står på deg eller firma. Jeg vil tro det står på firma i og med at(om jeg har forstått det rett) ditt firma ber deg kjøre hjem? En annen regel er vel også det at om man skal ta med bilen hjem skal man dra direkte til arbeidssted neste arbeidsdag, samme arbeidssted kan man skattefritt kjøre til og fra(hjem) 3 arbeidsdager.
burny_ Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Håper alt går i boks med bil salg nå Skummelt å stole på noen, men nå har nå en kar lovet å sette seg på flyet fra Finnmark ikke nå til helga men den etter der... Fjerna annonsa, og takka nei til en annen kjøper. + ordner noen ting på bilen før salg. Så da får vi bare håpe at han er til å stole på
evi Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Fikk endelig av toppen i dag.. Trist syn som møtte meg der gitt. En liten og ikke så uskyldig sprekk i blokka ser det ut som.
evi Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Mellom gjengehullet og kjølekanalene på begge sider. Har ikke fått studert det ordentlig, men tror den går nedover og inn i oljekanalen rett som du ser nederst på bildet. Begynte å bli nervøs da jeg så at toppakningen så fin ut
powerfulglenn Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Håper alt går i boks med bil salg nå Skummelt å stole på noen, men nå har nå en kar lovet å sette seg på flyet fra Finnmark ikke nå til helga men den etter der... Fjerna annonsa, og takka nei til en annen kjøper. + ordner noen ting på bilen før salg. Så da får vi bare håpe at han er til å stole på Lykketil! Går nok fint skal du se Kjøper han den ikke så kan du jo kontakte han du sa nei til
Dirty Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Mellom gjengehullet og kjølekanalene på begge sider. Har ikke fått studert det ordentlig, men tror den går nedover og inn i oljekanalen rett som du ser nederst på bildet.Begynte å bli nervøs da jeg så at toppakningen så fin ut hehe velkommen i klubben
evi Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Hahaha, jeg så det når du la det ut. Tenkte på deg når jeg oppdaget sprekken! Synes det er sært at det er kommet i blokka, når toppen er aluminium og helt fint.. Jaja, får vel se om jeg får handlet ny motor en plass..
Clerion Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Uuuuh, var akkurat en DRITTstrøken E30 Preface 325i cab på "The big C" på Tv2 ;D
opasb Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Hørt om han gubben som var innlagt for opperasjon av blintarmen.Han våkna opp på oppvåkninga og hørte ei frøktelig roping fra naborommet. Dettan foregikk på Gravdal sykehus. Sykepleieren sier til gubben: de føder onga der inne, derfor ropinga.Gubben: Det e vel fan ikke noe å rop før. Sykepleieren:Du kan vel få prøv du tøffingen. Gubben:Ingen problem, e fiksa det på strak arm. Sykepleieren: ok du skal få prøve. Ho tok så å peist i han en trippel klyster og snørpa i hop rævhollet på han. Gubben smilt å sa: kor deilig. Etter en time kjent han trykket, etter tre tima ropa han høgar en de på fødestua. Dettan foregikk om våren, vårsola skinte og folk va ute å gikk. Ute på parkeringa sto det en kar og drog på en lirekasse. Han hadde ei fin lita ape som drog rundt med en hatt og samla inn penga. Apa hørte den forferdelige ropinga til han gubben og blei nysgjerrig. Ho klatra opp veggen og blei ståanes i vinduet å sjå på gubben. Han låg i senga og sleit i føten og ropa med en djævelsk trøkk på saumen. Apa blei veldig forundra, hoppa inn på golvet og sto der og såg på gubben. Da fekk gubben et trolltak, saumen revna og skitvattenet spruta ut over apa. Gubben ropte ahhhhh og reiste seg. Da såg han ei nedskjeten apa som sto midt på golvet. Han røyst seg opp på albuan, såg på apa og sa: fy fan kor stugg du e men du e nu pappa sin gutt førdæ...
-Roger- Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Registrerer akkurat nå på nrk3 at chop shop eller hva det heter, bruker noen helvetes svære spacere på en e36 coupe... Verste eg har sett... Sikkert 20 cm pr side!
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Haha, var ikke mye pen den e36'en de lagde MEN de skal ha for det som ser ut som et gjennomført arbeid karosserimessig!
-Roger- Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Hehe, jeg tviler også litt på om tidfristen var så dårlig som de sa. Tror han nevnte at de nå hadde bare en natt igjen før treffet, og da såg det ut som om bilen bare var sveiset sammen... Så ble klokken plutselig 4 om morgnen og da var den ferdig lakkert. Godt gjort i såfall hehe
Kjexx Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Haha, var ikke mye pen den e36'en de lagde MEN de skal ha for det som ser ut som et gjennomført arbeid karosserimessig! Hva faen?
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Hehe, jeg tviler også litt på om tidfristen var så dårlig som de sa. Tror han nevnte at de nå hadde bare en natt igjen før treffet, og da såg det ut som om bilen bare var sveiset sammen... Så ble klokken plutselig 4 om morgnen og da var den ferdig lakkert. Godt gjort i såfall hehe Hehe, får ikke det helt til å henge sammen.. Men men
Anbefalte innlegg