316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Er det noen som har kommet inn på altinn enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Fredrik 90 & 316: Fy faen... Ikke kul situasjon å være i. Nei det er mildt sakt helt pyton å tenke på at det faktisk var kjeledyret til noen! Man føler seg som den sadisten der man prøver å ta livet av dette stakkars lille dyret, skjønner meg ikke på dem som gjør dette for gøy Kjørte på en mus her om dagen også! Den pilte rett ut i veien forran bilen, prøvde å kjøre unna men! Fikk dårlig samvittighet av det også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Er det noen som har kommet inn på altinn enda? Ser på facebook at det er mange som har klart det, men jeg kommer faen ikke inn (Kanskje like greit siden jeg regner med å få en smell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg regner også med det, derfor vil jeg gjerne se før jeg legger meg... Hehe! Går de inn via minside, altinn eller skatteetaten? Jeg prøver alt, ingenting går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Syns rekkesekser har temmelig heftig lyd på høyt turtall også: Har E30 M3 rekkesekser da? Rått ! Og nei de har firrer Det er da ikke ingen firrer i bilen i de filmene der! Det er helt klart en sekser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hørte det nå når jeg skrudde av musikken Men har M20 motoren som en liten favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Har hørt M3'er med firer med lignende lyd (trimma og med grom eksos) så jeg er neimen ikke helt sikker. Men det er nok sekser, sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg regner også med det, derfor vil jeg gjerne se før jeg legger meg... Hehe! Går de inn via minside, altinn eller skatteetaten? Jeg prøver alt, ingenting går. Det skal ikke spille noe rolle... Man blir vel sendt til alltinn uansett og det er der problemet ligger tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 S50B32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Har hørt M3'er med firer med lignende lyd (trimma og med grom eksos) så jeg er neimen ikke helt sikker. Men det er nok sekser, sikkert. Er ikke noe å tvile på engang;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Kom inn på altinn idag tidlig, og fant ut jeg har en restskatt på 8000kr, jippi..! Men etter å ha fylt inn diverse fradrag så burde jeg vel klare og snu det om til at jeg får igjen 8k, om ikke mer Og til Wicky; Du burde seriøst vurdere og kjøpe de X5 22" som ligger på salgs på forumet nå, tror jeg hadde blitt bøst på sleda di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 altinn funker ikke her Jalla at de ikke har fått sidene til å fungere enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 S50B32 Mye penere lyd i 3liter'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Altinn er FORTSATT nede! Må si jeg blir veldig imponert Latterlig hele greia. Tilogmed NAV får oppigjen sidene sine iløpet av ett døgn xD Og vi vet jo alle hva slags folk det er som jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Var ikke altinn oppe i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg