Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil rette en stor takk til vedkommende som skulle komme å hente TDI Golfen i helga.

Takket være deg takka jeg nei til en koslig tur, men hvor ble du av?

Hadde jeg hatt nr ditt hadde du fått min ærlige mening om useriøse forpulte drittunger som deg!!

Brenn sakte i helvete!!

Sånn, godt å få det ut.

Skrevet
Angående fordeler i BMWCCN, noen unge karer som har forsikring i Unison gjennom de? Hva kan man spare på noe slikt?

Jeg er 20 år og jeg betaler i dag 6200,- i året for 525ia, 12.000km, ansvar, med 50% bonus... Noen som tror man kan få bedre enn det?

Jeg har det ja, eller hadde.

Du kan kjøre på bane i regi av BMW Ccn og forsikringen gjelder fortsatt, men er billigere andre steder, brukte 5 minutter på å lete litt på nettet og gjensidige ble billigere for min del, 1500 i måneden for fullkasko med

Leiebil 12000km og 4000,- egenandel såvidt jeg husker...

Men går jo ann å skrive ut tilbudet og prute hos unison med det som eksempel, de har somregel en god del å hå på;)

Skrevet
Hva synes dere om prisen på denne? Er det en bruker her inne kanskje?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33090896

Synes ikke prisen var så avskrekkende, selv om det er mye penger for en 1-serie. Den hadde i allfall masse deilig utstyr og sekser eksos stusser, 1-serien er den eneste BMWen som ikke må ha sekser for å komme igjennom nåløyet mitt :D Nydelig bil å se på og med en liten "chip" så har man morsom bil her :)

Skrevet

Til anti-apple-folk, sånn som å legge inn sanger og ende med å slette alt som er på iPhone/iPod.. Det er bare å velge manuell styring av musikk, så kan du velge sanger fra hvilken som helst pc/Mac uten at den slettet musikken din. Med andre ord du trenger et ørlite nivå kunnskap for å slippe det problemet.

At Mac ikke bruker andre filtyper, right back at you, for Windows leser ikke Mac-filtyper eller diskformater heller, så ser ikke grunnen til å kun hakke ned på Apple for det;)

Og at den måtte rebootes 2 ganger på en kveld eller hva det var, kjedelig for deg, har opplevd flere bluescreens med pc enn mac;)

Jeg bruker pc til vanlig, men skulle gjerne hatt en Mac også, en av hver funker best for meg, pc for spill og Mac for bilde/film-redigering osv.

End of my view;)

Skrevet
Til anti-apple-folk, sånn som å legge inn sanger og ende med å slette alt som er på iPhone/iPod.. Det er bare å velge manuell styring av musikk, så kan du velge sanger fra hvilken som helst pc/Mac uten at den slettet musikken din. Med andre ord du trenger et ørlite nivå kunnskap for å slippe det problemet.

At Mac ikke bruker andre filtyper, right back at you, for Windows leser ikke Mac-filtyper eller diskformater heller, så ser ikke grunnen til å kun hakke ned på Apple for det;)

Og at den måtte rebootes 2 ganger på en kveld eller hva det var, kjedelig for deg, har opplevd flere bluescreens med pc enn mac;)

Jeg bruker pc til vanlig, men skulle gjerne hatt en Mac også, en av hver funker best for meg, pc for spill og Mac for bilde/film-redigering osv.

End of my view;)

4622299083_4a6136d95f.jpg

Skrevet
Fræsarn har du noe mer country å anbefale? :mrgreen:

Har fått den barefoot blue jean night på hjernen nå og vil ha mer! Har alltid HATET country på det sterkeste, men litt moderne country var jo bra!

Husker en kamerat hørt på en kar for et par år siden, som minnet veldig om den sangen, men husker ikke hva de het :P

Jeg har ikke anbefalt noe country! Hmm

Var det ikke du som anbefalte jake owens og alle de? :P

Skrevet
Hva synes dere om prisen på denne? Er det en bruker her inne kanskje?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33090896

Synes ikke prisen var så avskrekkende, selv om det er mye penger for en 1-serie. Den hadde i allfall masse deilig utstyr og sekser eksos stusser, 1-serien er den eneste BMWen som ikke må ha sekser for å komme igjennom nåløyet mitt :D Nydelig bil å se på og med en liten "chip" så har man morsom bil her :)

Det er hva jeg tenker også. Nå kommer det en facelift utgave, med miiiiinimale endringer :P Men denne hadde det meste av utstyr jeg har på min liste. Liten chip og all good to go. Usikker om den har comfort access da ;)

Er også en med automat i ærændæl hos bavaria, men har ikke fult så mye utstyr.

Skrevet

End of my view;)

Beste kombinasjonen! ;)

Jeg har en stasjonær (windows) til spill, og en Macbook til alt annet. Hatt Macbooken i en del år nå, og jeg er stor fornøyd ;)

Jeg har hatt flere systemproblemer med windows enn mac oppover årene, så et stort pluss til Mac.

Eneste jeg misliker sterkt, er at du må ha nye kabler til alt av utstyr.

Skrevet

Det er hva jeg tenker også. Nå kommer det en facelift utgave, med miiiiinimale endringer :P Men denne hadde det meste av utstyr jeg har på min liste. Liten chip og all good to go. Usikker om den har comfort access da ;)

Comfor acess er veldig greit når man først har det, men jeg tror jeg kunne klart meg uten også. Men det og Automat er jo en smaksak da :) Har ikke sett den som står på Bavaria her men å handle hos merkeforhandler er jo trygt da :)

Skrevet

Comfor acess er veldig greit når man først har det, men jeg tror jeg kunne klart meg uten også. Men det og Automat er jo en smaksak da :) Har ikke sett den som står på Bavaria her men å handle hos merkeforhandler er jo trygt da :)

Dænna: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31671833

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...