awt Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 India-episoden var direkte søppel. Episoden som var nå sist var heller ikke så veldig god, mens de to første i denne sesongen har vært greie synes jeg. Det har tapt seg veldig de siste årene, det er de samme sketchene som går igjen og igjen, og når alt tydelig er direkte fra manus synes jeg det blir for dumt. Savner de "gamle" episodene med superbiler nedover Europa og slike ting. Følte det var litt mer ekte da.
noekult Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 India-episoden var direkte søppel. Episoden som var nå sist var heller ikke så veldig god, mens de to første i denne sesongen har vært greie synes jeg.Det har tapt seg veldig de siste årene, det er de samme sketchene som går igjen og igjen, og når alt tydelig er direkte fra manus synes jeg det blir for dumt. Savner de "gamle" episodene med superbiler nedover Europa og slike ting. Følte det var litt mer ekte da. +1 Langt mellom de gode episodene nå.
flonoen Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 India-episoden er driiitdårlig. Har sett begynnelsen tidligere, men gav opp. Så slutten nå, siden den gikk på nrk3, men frister ikke å se midten.
awt Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg liker faktisk bedre Fifth Gear for tiden enn Top Gear. Nå kan de ikke sammenlignes helt, men synes Tiff og Johnny er gode programledere. The car show er også greit å se på.
Jordfræsar Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 For meg gikk de tom for ideer allerede i forrige sesong. Og noe før det også... men nyhetene var bra i siste episode
Jordfræsar Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Den der er god 316. En av mine all-timers
316 Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 God ja! Prøvde en newcastle etterpå. Ikke helt meg, men det gikk ned det og.
Tzunami Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Apropos e36 m3 gt, noen som klarer å få tak i tüvpapirer til gt-vingen? en kompis ble stoppet, og må på full teknisk, så trenger papierr på vingen, av alle ting :S Anyone?
316 Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Det har jeg aldri prøvd ! Men det hørtes og så godt ut. Jeg prøver ALT, utenom det som jeg SER er for mørkt. Det går ikke ned.
Jordfræsar Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Det har jeg aldri prøvd ! Men det hørtes og så godt ut. Jeg prøver ALT, utenom det som jeg SER er for mørkt. Det går ikke ned. Samma farge og grumsen som den du drikker av nå
316 Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Interessant. Glad jeg skal være bartemann til slutten av april. Ikke vanskelig å få seg spennende og god øl her !
Thewiz Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Noen som vet hvilken dekkdim jeg kan dra på mine 18x8,5 felg for å få minst mulig gummi? Grunnen er at jeg vil ha lavest mulig bil.
Anbefalte innlegg