-Roger- Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Driver faktisk og skal åpne selvangivelsen min for 2010 nå. Har fått logget inn og alt. Tar jo hundre år da, men! Og klikker nok sikkert. Prøvde å åpne 10 linker, av de 10 så er det 2 som fortsatt durer og går, resten klikka ! Andre linker? fortell! Jeg får bare opp samme svaret om at altinn er utilgjengelig hele tiden. Dritt Lei!!!!! Vil vite skatteoppgjøret nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Sport evo er rått, men........ Hvis evo sporten ble levert med disse nakkeputene vil jeg ikke vite det http://www.bmwccscotland.co.uk/cars/e30/sportevo.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hey hey! Fant ut at onkelen til dama er prosjektleder i Veidekke, og han ønsket å avlegge en prat med meg for å gi meg jobb ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hey hey! Fant ut at onkelen til dama er prosjektleder i Veidekke, og han ønsket å avlegge en prat med meg for å gi meg jobb ! you are on fire!! Høres ikke dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Har allerede stående (muntlig) jobbtilbud fra dem, men kan jo høre for moro skyld. Se om jeg kan presse opp lønna litt for eks ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hvafaen ;D Hadde jeg aldri gjort med jobben din! Men... Onkelen hennes. Heter han Jon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Denne onkelen heter Neal. Her er de norskeeide superbilene som deltar i Top Gear Live: Audi R8 Bentley Continental GT Mulliner BMW M3 Corvette Z06 Ferrari 599 HGTE Ferrari 458 Italia Ferrari California Ford GT Koenigsegg CCGT Lamborghini Murcielago Maserati GT Nissan GTR Porsche Carrera GT Porsche 997 GT2RS Porsche GT3 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Okei ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 http://www.dagbladet.no/a/15908178/ Skal ikke mye til for å bli glamourmodell ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 huff :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Denne onkelen heter Neal.Her er de norskeeide superbilene som deltar i Top Gear Live: Audi R8 Bentley Continental GT Mulliner BMW M3 Corvette Z06 Ferrari 599 HGTE Ferrari 458 Italia Ferrari California Ford GT Koenigsegg CCGT Lamborghini Murcielago Maserati GT Nissan GTR Porsche Carrera GT Porsche 997 GT2RS Porsche GT3 RS Er BMW M3 og Bentley Continental GT superbiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 I følge VG så er de det, ja. M3 er vel litt drøyt, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 http://www.dagbladet.no/a/15908178/Skal ikke mye til for å bli glamourmodell ser jeg.. Vet ikke om det bare er meg, men kan ikke si at de glamourmodellene er så sykt pene generelt sett! Ser flere pene jenter på Høgskolen her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Skal få "prutet" ned restskatten min, ingen som har noen tips? Det gis fradrag for reiser ved besøk i hjemmet når du av hensyn til ditt inntektsgivende arbeid må bo utenfor ditt hjem Et ord, genialt. Jeg som arbeider turnus kommer til å skrive 24 reiser tur/retur, hvor jeg kommer til å få 1.50 i godtgjørelse pr kilometer for det. Post 3.2.9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hvor inn i svarteste helvete vanskelig kan det være å få oppigjen den satans serveren!?!?!?!!? Faen meg venta i ett og ett halvt døgn nå! Helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg