noekult Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Haha, stakkars Åhkei. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke skal på Rammstein-konsert, siden jeg rådigger de Next time, next time... Er nok verdt turen når gutta kommer på scenen
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Tror ikke det er noe farlig, men. Har vært slik i et år nå snart. Bilen går fortsatt likt som før ! Jeg skal nok kjøpe meg E39, tenker jeg. En kompis av meg hadde samme "problemet" på sin Cooper S, der var det bare bytting av noen foringer så var det fikset.. E39 høres ikke dumt ut!
anders87 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Er nok verdt turen når gutta kommer på scenen Det er definitivt verdt turen!
Julianv Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Gidder du å spørre hvor og hva slags foring? Komme det når du trykker på gassen plutselig liksom? Prøv å ha bilen i 2 gir på ca 3500rpm og trykk gassen helt inn og ut flere ganger på rad. Da vil du høre det ofte vis det er motorfester/girkassefester. Kan også høre om det er drivledd osv. Slike lyder er ofte veldig vanskelig å lokalisere 100%. Kan og være bakre bærearmsforinger. Hvor langt har bilen gått? Fått mye tyn av deg? Framhjulstrekk og litt mye hester sliter veldig fort ut motorfester, drivledd og bakre bærearmsforinger med mye akslerering og harde girskift.
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Var girkassefeste® som var slitt på den bilen, det hjalp veldig
Larsinnj Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Haha, stakkars Åhkei. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke skal på Rammstein-konsert, siden jeg rådigger de Next time, next time... Er nok verdt turen når gutta kommer på scenen Jeg var der på siste konserten og. Absolutt verd hver eneste krone!
Yngvejos Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Pussig hvordan volumknappen blir påvirket av whiskyinntaket.
noekult Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Haha, stakkars Åhkei. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke skal på Rammstein-konsert, siden jeg rådigger de Next time, next time... Er nok verdt turen når gutta kommer på scenen Jeg var der på siste konserten og. Absolutt verd hver eneste krone! Fett Gleder meg som F til sommern nå... Liker ikke at bilen blir skitten ved hver lille kjøretur... Straks rundet 3000 problemfrie kilometer med den siden jeg fikk bilen, ganske fornøyd så langt
316 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Var girkassefeste® som var slitt på den bilen, det hjalp veldig Kan høres riktig ut! Åssen er det å bytte a? Et helvete antar jeg? Og koster vel fi##e? Julian: Har gått 73 000, og har ikke fått noe særlig tyn av meg... Men det kan høres ut som du har rett, det kommer hvis jeg plutselig trår inn gassen.
rublings Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Var girkassefeste® som var slitt på den bilen, det hjalp veldig Kan høres riktig ut! Åssen er det å bytte a? Et helvete antar jeg? Og koster vel fi##e? Julian: Har gått 73 000, og har ikke fått noe særlig tyn av meg... Men det kan høres ut som du har rett, det kommer hvis jeg plutselig trår inn gassen. Dette bør ikke være det værste, men kommer litt an på. På en A-klasse tar det ca 20min mens på en Vito tar det 3 timer, så alt kommer an på hvor lett det er å komme til.
Larsinnj Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Haha, stakkars Åhkei. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke skal på Rammstein-konsert, siden jeg rådigger de Next time, next time... Er nok verdt turen når gutta kommer på scenen Jeg var der på siste konserten og. Absolutt verd hver eneste krone! Fett Gleder meg som F til sommern nå... Liker ikke at bilen blir skitten ved hver lille kjøretur... Straks rundet 3000 problemfrie kilometer med den siden jeg fikk bilen, ganske fornøyd så langt Det er jo bra! Jeg og gledr meg på sommer! Dritt lei dette drittværet! Jeg gleder meg mest til E30-meet! Ny roadtrip med M3n!
rublings Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Så det er ikke en 10 000,- + operasjon? Tviler jeg ekstremt mye på.
Anbefalte innlegg