wicky124 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Ble faktisk invitert av to pakistanske jenter... Syns det ble for rart og takka nei oe mujhee pooch leta
haakon85 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Hadde en smålig pinlig incident på Statoilen v. maccer'n i Særp i går. Skulle kjapt spyle av den verste E6-gugga fra bilen, så jeg stilte meg pent opp i vaskekøen (var tydeligvis ikke den eneste med vaskebehov i går). Det ble til slutt min tur og jeg kjørte innpå. Når jeg kjører innpå så merker jeg at det er en SVÆR kant av is når man kjører inni båsen, skrapte litt fra understellet. Anyway, jeg kjører på med såpe og styrer på og gjør meg ferdig. Så skal jeg kjøre av og tenker at nå må jeg være litt forsiktig, skal ikke ha noen skader under. Lister meg over med bakhjulene, så kommer forhjulene... og der stod jeg fast gitt! Med folk som ventet i køen bak! Selvfølgelig så er det klink is, så noe grep fikk jeg jo ikke. Løper inn på stasjonen og får hun bak kassen til å komme ut med noe torvlignende greier for å få litt grep. Det hjalp fint lite, så han bak meg i køen tilbød seg å slepe meg av, takk og lov for snille hjelpsomme folk! Det gikk ikke videre bra, han bare spant. Kom en til og hjalp til med å skubbe uten at det hjalp. Til alt hell - ut av det blå så står det en NAF-bil bakerst i vaskekøen. Jeg løper bort og vifter med NAF-kortet mitt, da ble det vei i vellinga!
[space] Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Selger de bra kebab rundt om Karl Johan foressten? Vet at grytelokket har fantastisk babb, men dit gidder jeg ikke å gå. Skal bo på Rica Travel, så pluss om det ikke er så øangt unna der! Bislett kebab! Ikke lange stykke å gå =) maten der suger.... Om du er på Karl Johan vil jeg vel anbefale New Beirut, rett ved stortorvet/møllergata.
FredrikE24 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 ":1y415qza] Selger de bra kebab rundt om Karl Johan foressten? Vet at grytelokket har fantastisk babb, men dit gidder jeg ikke å gå. Skal bo på Rica Travel, så pluss om det ikke er så øangt unna der! Bislett kebab! Ikke lange stykke å gå =) maten der suger.... Om du er på Karl Johan vil jeg vel anbefale New Beirut, rett ved stortorvet/møllergata. New Beirut er jo grei den ja, Bislett har bare laget seg et navn, men oppfyller ikke mine krav akkurat. Synes Folkets Kebab er bra, dessverre plassert på Ensjø i Oslo litt langt fra Karl Johan kan man si.
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Kebab Hot mellom Carl Berner/Sinsen er byens beste bab uten tvil!
rublings Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 http://imgur.com/qY1I4Hahaha... EDIT: Hvordan få gifs til å virke her inne? Kopierer inn bildeadressen Har virket for meg før iallefall. Edit: Se der ja
hermanoo90 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 er så deprimerende å se på wheeler dealers... 2000 pund ca 18-20 000kr for en nesten strøøøøken bmw 6 serie 635ia !!!!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=5IGEtzvuYaE
FTE Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Finnes det noen gratis photoshop-programmer på nett?
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 er så deprimerende å se på wheeler dealers... 2000 pund ca 18-20 000kr for en nesten strøøøøkenbmw 6 serie 635ia !!!!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=5IGEtzvuYaE Sant så sant! På en av episodene kjøpte de en veldig pen e36 m3 3.2 cab for ca 2000 pund.. 2000 pund!!!!
asv Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg bruker et som jeg ble anbefalt. Heter paint.net.. Litt tungvindt på enkelte ting i forhold til photoshop, men om man bare skal drive med småredigering av bilder man har tatt så funker det fjell.
rublings Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Finnes det noen gratis photoshop-programmer på nett? Photoshop?
Anbefalte innlegg