Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":j8roqqxz]Noen som har en gammel elgitar de vil kvitte seg med? Squier Strat eller noe slikt? Trenger en til et prosjekt jeg har gående!

Sjekk på gitarnorge.no (mener det er adressen).. Der er det mulig du kan finne no slik :)

Har alltids gitarer jeg vil kvitte meg med, men billige er de ikke :lol:

Skrevet

Er sikkert for dyr, men har en Rød '04 Gibson Sg som jeg vurderer å selge.. Fra siste året Gibson tenkte kvalitet framfor kvantitet :)

Skrevet

Har prøvd å spille på en del gibson gitarer, og jeg skal på ingen måte si at det er dårlige instrumenter (så langt derifra), men de faller ikke helt i smak for min del. Handla meg en Fender MIM Telecaster Custom fra 98/99 i følge serienummeret fra en kar her inne nå i høst, og jeg må si jeg er meget fornøyd med den.

Neste på lista for min del etterhvert må være en akustisk stålstrenger som faktisk er mulig å spille på. Den jeg har nå er av typen billig billig billig så den fungerer mer som pynt :P Skal dog prøve å modifisere salen på denne i håp om at den kanskje blir noe bedre..

Skrevet
Har prøvd å spille på en del gibson gitarer, og jeg skal på ingen måte si at det er dårlige instrumenter (så langt derifra), men de faller ikke helt i smak for min del. Handla meg en Fender MIM Telecaster Custom fra 98/99 i følge serienummeret fra en kar her inne nå i høst, og jeg må si jeg er meget fornøyd med den.

Neste på lista for min del etterhvert må være en akustisk stålstrenger som faktisk er mulig å spille på. Den jeg har nå er av typen billig billig billig så den fungerer mer som pynt :P Skal dog prøve å modifisere salen på denne i håp om at den kanskje blir noe bedre..

For min del klarer jeg bare å spille bra på Sg'en da jeg har en skade i venstrearmen som hindrer meg i å rotere håndleddet..

Det krever dermed en tykk hals og ellers en lett gitar slik Sg'en er så jeg klarer å spille ordentlig :P

Synes det også er litt morsomt at Angus Young (som er mitt store idol innen musikk) har samme gitar :)

Skrevet

Faen !! NÅR kommer Supraene for salg på nette? :shock: veit folk holder dem igjen fordi dem er lettere å selge når Gatebil sessongen kommer, men Haaalloo, klar for å handle banebil nå !! ut med dem. sjekker jo nette flere ganger om dagen..

Skrevet
Faen !! NÅR kommer Supraene for salg på nette? :shock: veit folk holder dem igjen fordi dem er lettere å selge når Gatebil sessongen kommer, men Haaalloo, klar for å handle banebil nå !! ut med dem. sjekker jo nette flere ganger om dagen..

Sjekk ut denne siden ;)http://www.ts-ogn.no/

Skrevet

Her har du banebil :mrgreen:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33257503

Evt denne hvis du er kul nok:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33149687

;)

Skrevet

Skal ikke ha noe vankel :P supra er tingen :)

Den siden du linka Fjeld, var det ikke mye å juble for desverre.. men, kenneth moen sin var for salg der. sto ikke noe om at den var solgt. så mulig jeg får ringe i morgen ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...