Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
får frysninger ! :)

Har nettopp skaffa meg en alpinahvit e36 coupe, men den har appelsinhud i lakken ! er det mulig å rubbe ned eller må jeg belage meg på pusse ned å lakke opp igjen ? :) noen som kan anbefale rubbing isåfall ?

Ville aller først prøvd meg på og våtslipe et lite panel for å se om det ble noe bedre før jeg hadde lakkert opp igjen..

BTW; velkommen til forumet, og gratulerer med alpinhvit E36! Høres ikke feil ut! :D

Skrevet
får frysninger ! :)

Har nettopp skaffa meg en alpinahvit e36 coupe, men den har appelsinhud i lakken ! er det mulig å rubbe ned eller må jeg belage meg på pusse ned å lakke opp igjen ? :) noen som kan anbefale rubbing isåfall ?

Ville aller først prøvd meg på og våtslipe et lite panel for å se om det ble noe bedre før jeg hadde lakkert opp igjen..

BTW; velkommen til forumet, og gratulerer med alpinhvit E36! Høres ikke feil ut! :D

Det er da vel helt normalt med nylakkert bil at det er litt appelsinhud! Det går ann å rubbe det vekk vil jeg tro! :wink:

Skrevet
ikkje braaaaaaa..

Jeg kjører fra Finnsnes til Harstad i dag. Så du får blinke med lysene hvis du ser en sort E36 coupe! :)

Kl? ;)

kjører om et par timer :)

Skrevet

Noen som vet hvorfor lampa som lyser rødt i speedometeret når håndbrekket er oppe, nå lyser gult hele tiden? Håndbrekk lyset lyser rødt når jeg tar opp håndbrekket men gult når jeg tar det ned og begynner å kjøre :roll:

Skrevet

Kjapt søk ga meg dette: "A YELLOW brake indicator signifies that "Drive-off assistant has failed. The car will not be held in place after the brake is released." Low fluid would be a red indicator.

Men tror ikke dette er riktig svar.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...