-Roger- Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Er det noen som har tips til meg om oversiktlige t o r r e n t s i d e r der folk seeder så det går raskt og greit og laste ned. Fleste slike sider er vel invites på, og i såfall sier jeg ikke nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Seriøst? Kommer det ikke noe i posten? Helvete. Kan noen som kommer inn på altinn se hva det står om frist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 xbytes.net Men det er bare nytt materialet, ligger i 40 dager eller noe bortsett fra en del "packs" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 ":3kbxu51q]iPad støtter ikke Java / BankId. Bytt bank til en hvor en ikke trenger BankId er vel det beste rådet. Mulig banken har en app hun kan bruke? Har lest at man kan installere java via Cydia? men tror ikke du får brukt det i Safari uansett. En app fra banken er nok løsningen ja. Sparebank 1 tror jeg har en app hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Æææsj. Kos dere med pluss, når må man betale restskatten? 30 april for privat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Er det noen som har tips til meg om oversiktlige t o r r e n t s i d e r der folk seeder så det går raskt og greit og laste ned.Fleste slike sider er vel invites på, og i såfall sier jeg ikke nei takk Thex.org edit: bimmers blokkerer x så kommer ikke inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Nei. Tidligere var fristen for lønnstakere og pensjonister 30. april og 31. mai for næringsdrivende. Nå er fristen samordnet slik at det er 31. mai for alle. Har litt tid på meg da hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Nei.Tidligere var fristen for lønnstakere og pensjonister 30. april og 31. mai for næringsdrivende. Nå er fristen samordnet slik at det er 31. mai for alle. Har litt tid på meg da hvertfall. Rektig rektig. Eg glimsapimsasvimsa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Spørs om det blir 02-salg for å finansiere restfitta nå!!! :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Da vil jeg være wingman før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Var en spøk forresten. Selger ALDRI den bilen... Har en homsevenn på facebook som skrev at han fikk igjen over 100 000 på skatten. Tenkte å spørre hvor stramt han levde i løpet av året og om han hadde noe igjen til pølse på skiva men kom på at det var et dumt ord å velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Gjør det gjør det, gjennomfør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Altinn er utilgjengelig. Om jeg får baksmell så svarer jeg "mine penger er utilgjengelig, beklager ulempen dette måtte medføre!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Haha, bingo. Kanskje jeg skal dra den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 prøv det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg