Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaså, lager kjerringa dårlig mat til deg? :P Slik at du må rømme hver gang hu er vekk? Fniz

Er nok heller det at jeg benytter anledningen til å spise søppelmat når ho ikke er hjemme :wink:

Unnskyldninger unnskyldninger :P Lavkarbo når hu er hjemme da eller?

Skrevet
Tauet igang bilen rett før jeg dro ja, stressa veldig og glemte det, hvordan henger det samme med at jeg har kjørt ut? Isåfall hvor?

Og ja, kjøper ga faen i om jeg brukte bilen eller ikke, og prøveskilta var for å kjørt bilen hjem fra han og til meg igjen

Hahahaha, Så en som skal kjøpe en bil bestemmer over den før den er solgt også ? Så hvis jeg ringer, la oss si autostrada nå og gjør en muntlig avtale med dem på kjøp av en 458, så kan jeg bare ringe en kompis å si : Du, har en avtale om å kjøpe en 458 av Autostrada på Billingstad. Du kan bare dra å hente den du og bruke den som du vill ! Jeg har ikke betalt eller skrevet under på noe, men antar att siden vi har en muntlig avtale så er den jo min, så jeg gjør hva jeg vill med den. Bare ta å rævkjør den litt, kjør ut med den, og føck den opp skikkelig ! Og når selgern blir sur for det, så kommer vi med masse tåpelige unnskyldninger, og later som att, joda det er sånn det fungerer her i verden.

Du kjørte rundt med utgåtte prøveskilt, ergo uten forsikring osv, med en i mine øyne, ''stjålet'' bil ! Att du nok en gang prøver å prate deg ut av potensielt livsfarlige situasjoner og som er ekstremt alvorlig, både for deg og andre du evt kan kjøre på og attpåtil sitter å lyver om det på ett forum, sier nok for min del, du har ikke noe bak rattet på en bil å gjøre i det HELETATT, og burde blitt fratatt lappen på livstid !

Skrevet

Gutter, hvor gamle er dere egentlig? og hvor mange ganger er det ikke blitt fortalt at dere skal drive med det her privat/over pm?

hold tulletråden, og alle andre tråder som er opprettet for annet enn kranglingen deres, fri for tullet deres!

Hvis ikke: vær så snill en eller annen admin, rydd opp!

Skrevet

Noen som har en formening om hva jeg kan få for noen BBS rc 0090 17" ?! er så godt som strøkne ( må bare polere opp kanten igjen )

p3mdibp5967z3knc7pa3.jpg

Skrevet

Hvor gammel jeg er, er uvesentlig ! Føler du for å gjøre en god gjerning, kan du gå ut i Oslo's gater å hjelpe de Narkomane med å plukke opp søppel fra gatene, og ikke komme med slike tåpelige utsagn, det er ett diskusjonsforum for Christ sake, liker du det ikke, skru på tv'en ! Si meg gjerne forskjellen på en krangel og diskusjon ? Jeg mener diskusjon er en saklig krangel, som ja, har og kan ha sklidd ut flere ganger.

Skrevet
Gi faen med de beskyldningene mot hverandre da.. En bil til 5000kr? Herregud..

Er du dum ? Driter i om det var en ostehøvel til 4.90,- og litt lommerusk, prinsippsak. Har dette skjedd deg ? NEI ! Så hva og hvordan jeg føler/reagerer på ting er MITT problem.

Skrevet
Gi faen med de beskyldningene mot hverandre da.. En bil til 5000kr? Herregud..

Er du dum ? Driter i om det var en ostehøvel til 4.90,- og litt lommerusk, prinsippsak. Har dette skjedd deg ? NEI ! Så hva og hvordan jeg føler/reagerer på ting er MITT problem.

Det er ikke bare ditt problem lenger når du legger ut om det her på forumet, og "diskuterer" med marcus så til de grader over det de fleste av oss her orker!

Skrevet

Hva synes vi om denne bilen?

Fiat Coupe ble levert i flere motorkombinasjoner, men den mest interessante er uten tvil 2.0 liters 20 ventiler turboen på 220 gamp. 0-100 gikk på 6.5 sekunder, og toppfarten var over 250.. men det var aksellerasjonen i fart som egentlig var interessant. 40-120 ble ekspedert på litt over 5 sekunder, noe som gjorde den 996-sprek. Designet sto en herre ved navn Chris bangle for, en hatet og elsket mann. Akkurat som Fiat Coupe.

alex_coupe_street.jpg

2126229824_f14a0ddea2.jpg

383583447_3c3b948d1c.jpg

Skrevet
Hva synes vi om denne bilen?

Fiat Coupe ble levert i flere motorkombinasjoner, men den mest interessante er uten tvil 2.0 liters 20 ventiler turboen på 220 gamp. 0-100 gikk på 6.5 sekunder, og toppfarten var over 250.. men det var aksellerasjonen i fart som egentlig var interessant. 40-120 ble ekspedert på litt over 5 sekunder, noe som gjorde den 996-sprek. Designet sto en herre ved navn Chris bangle for, en hatet og elsket mann. Akkurat som Fiat Coupe.

alex_coupe_street.jpg

2126229824_f14a0ddea2.jpg

383583447_3c3b948d1c.jpg

Den er fæl! :-&

Skrevet

Som sagt. Elsket og hatet. Personlig synes jeg at designet er fantastisk. Og er det noe god design gjør, er det å splitte opinionen. Den kan kanskje kalles mye, men neppe kjedelig :)

Skrevet

Synes den er grisestygg.. Men kan det stemme at den er bygd på samme plattform som alfa sin gtv? Det er forsåvidt en god bil å kjøre, men peneste i verden skal den ikke skryte på seg å være :P

Skrevet

Har fått meg en stalker. Ei dame som følger etter meg på treninga. Sammen hvor jeg går er hu rett ved siden av. Haha.

Og den fiaten er egentlig ikke fin, men den der var fin. Men DU mobber meg for frisørbil? Hoho.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...