asv Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Du skjønte ikke poenget. Det Bangle kaller "flame surfacing" ("flammedesign") ble utviklet på Fiat Coupé. Man kan skimte designkonseptet på de vekselvis skarpe og bløte "zigzag" linjene samt poenget med å bryte kjedelige rette karosseriflater med ulike linjer. Poenget er med andre ord ikke at modellene ligner direkte på hverandre, men at E85 som designkonsept slekter på Fiat Coupé... Likevel, å si at du tydlig ser linjene til en bil som ikke ligner bare fordi den baserer seg på samme type designkonsept? For å dra det litt langt så ligner min e36 mye på en lamborghini fordi den har speil. Jeg kan gå med på at den designmessig er etter samme konsept, men å så konkret sammenligne den med en enkelt og spesifik modell fra bmw blir feil. Om jeg skal trekke frem en bil som fiaten deler linjer med så hadde jeg valgt alfa sin gtv..
liffi Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Å satan, 6 stk? Bare tre på meg, jaggu nok. Bare 3 sjæl mye nok det å..
Fredrik Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Likevel, å si at du tydlig ser linjene til en bil som ikke ligner bare fordi den baserer seg på samme type designkonsept? For å dra det litt langt så ligner min e36 mye på en lamborghini fordi den har speil. Jeg kan gå med på at den designmessig er etter samme konsept, men å så konkret sammenligne den med en enkelt og spesifik modell fra bmw blir feil. Om jeg skal trekke frem en bil som fiaten deler linjer med så hadde jeg valgt alfa sin gtv.. Jeg er enig med deg når det gjelder Alfa Romeo GTV, men Fiat Coupé er faktisk ganske så signifikant når det gjelder relasjonen til BMW E85 Z4... http://www.cardesignnews.com/site/proce ... tem152778/
Jordfræsar Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Er visst helt okei å kjøre på denne veien... Lurer på hvor motgang og sykkelstien går!
hypah Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Er visst helt okei å kjøre på denne veien... Ang veinavn, veit ikke helt om denne her er like ålreit... Tatt i gamlebyen i tallinn idag Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Erebus Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Mens 0-100 på 6.5 sekunder er greit nok, er det i fart den lille fiaten kommer til sin rett.... E46 330i stats 0-60 - 6.5s 60-100 - 11.5s 0-100 - 18.0s 1/4 - 15.18 @ 91mph Fiat Coupe 20vt stats 0-60 - 6.0s 60-100 - 8.5s 0-100 - 14.5s 1/4 - 14.6s @100mph "Basically, a stock Coupe 20vt will beat a stock 330i over any straight line test. However, being FWD, standing starts aren't the Coupés forté - it's when rolling that the little Fiat comes into its own - check out the 60-100 times - the Fiat is THREE seconds faster than the beemer, which is a gaping chasm in performance terms. Once rolling, the Coupe is closer to E46 M3 territory, especially once it's had the ubiquitous G-Tec chip (around 30bhp) With big mods, the Coupe's 60-100 time comes down to well below 5 seconds "
Erebus Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 jeg har norsk kone så sånne ting er jeg ferdig med.. haha Norsk er etterhvert mange ting... mener du nordisk?... Det er mye man kan ha gått glipp av selv om passet sier at man er norsk....god gammeldags folkeskikk blandt annet....
M|Fjeld Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Gutter, hvor gamle er dere egentlig? og hvor mange ganger er det ikke blitt fortalt at dere skal drive med det her privat/over pm?hold tulletråden, og alle andre tråder som er opprettet for annet enn kranglingen deres, fri for tullet deres! Hvis ikke: vær så snill en eller annen admin, rydd opp! Ehem, har ikke en eneste gang starta en krangel her inne jeg.. Og har heller aldri ønsket å søple til tulletråden på denne måten.. Men men, siste ord er sagt fra meg
Erebus Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Skjønner jeg godt,når du blir kalt alt mulig rart av folk som ikke kjenner deg..
Dirty Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Alle krangler har 2 sider, så nytter ikke holder på her inne. Uansett finner på mye rart når man kjeder seg
noekult Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Kjørte bak en Mondeo hvor bremselysa var på hele tiden. Det kan ikke være trygt når man faktisk bremser og bilen bak ikke skjønner det. Og haha, Family Guy utgaven av Star Wars er legendariske saker
wicky124 Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 jeg har norsk kone så sånne ting er jeg ferdig med.. haha Haha, du TROR det ja, skal barna dine også være norske da? dem vil jo se ut som mini wicky`s? Og de kommer til å vokse opp og gråte, over at far ikke har e30... de dreper meg om jeg kjøper sånn ekkel bil...
Anbefalte innlegg